Crazy McNuts
Jäklar vad fart det blev på folk nu.
Men om jag ska försöka vara materialistisk: <ul type="square"> [*]En coolare lägenhet som inte ligger på bottenvåningen och i söderläge (jag är rädd för både insyn och sol).
[*]En mp3-spelare att ha vid eventuella vårpromenader.
[*]Bil. Jag trivs inte så mycket med att köra så jag vill nog ha en stilren historia med privatchaufför, men sen gillar jag inte att märkas så det får bli nån diskret historia med privatchaufför.
[*]VHS. Jag har ett par filmer jag inte kan kolla på då jag bara har en DVD-spelare, men vafan, jag kollar aldrig på film ändå.
[*]Stor tv, men eftersom jag knappt kollar på tv heller så känns det också onödigt.[/list]
En normal person i min situation skulle troligtvis önska sig en massa nya möbler och kläder men jag bryr mig inte så mycket. Det är en sak jag faktiskt önskar mig på riktigt: någonting jag verkligen
bryr mig om. Sen vill jag ha någon att
krama också. Får jag bara dom två grejerna så kommer jag låsa upp hela mig och blomsta mer än hel kontinent med rosor. I väntan på detta så fortsätter jag att slösa bort mitt liv. Det värsta är nog att jag vet om allt det här med inte gör något åt det. Notera ordet "vänta"...
För övrigt var Lambis första punkt bäst i hela tråden.