Rickard
Urverk speldesign
En fotbollskamrat - som aldrig spelet rollspel - hade spelet, men kunde inte spela det för han visste inte hur man skulle räkna ut skadebonusen utifrån formeln STY + SYO.
Att de som testat det inte fortsatt spela det är kanske ett tecken i sig?Av tråden kan man sluta sig till att nästan alla har hört talats om Khelataar och en hel del har testat det. Men knappt någon har faktiskt spelat det.
Så är det nog. Men samtidigt har wrnu upprepade gånger visat sig vara ett långt ifrån representativt urval av rollspelssverige. För allt jag vet finns det massor av K-fans i det dolda där ute.Att de som testat det inte fortsatt spela det är kanske ett tecken i sig?
DoD Retro är ett varnade exempel. Det fetdissades av ett tämligen enigt WRNU men hade inga problem att hitta backare.Så är det nog. Men samtidigt har wrnu upprepade gånger visat sig vara ett långt ifrån representativt urval av rollspelssverige. För allt jag vet finns det massor av K-fans i det dolda där ute.
Ett gäng kompisar arrade lajvet för typ 10 år sedan. De hade grejat ett område på tre öar där de hade en utspridd by med smedja och grejer och körde runt folk på en vikingabåt (arrangörerna var med i en vikingabåtsförening).Berätta mer!
Dissades det här innan det kom? Det minns inte jag. Det var väl efteråt? Jag backade det och även om jag inte blev så nöjd så saknar jag fortfarande spelet det hade kunnat vara.DoD Retro är ett varnade exempel. Det fetdissades av ett tämligen enigt WRNU men hade inga problem att hitta backare.
Eon4 är väl också en kickstarter som överraskade forumet?DoD Retro är ett varnade exempel. Det fetdissades av ett tämligen enigt WRNU men hade inga problem att hitta backare.
Jag kanske bara projicerar mina känslor för spelet på resten av forumet. Pallar inte leta trådar dock.Dissades det här innan det kom? Det minns inte jag. Det var väl efteråt? Jag backade det och även om jag inte blev så nöjd så saknar jag fortfarande spelet det hade kunnat vara.
Att göra rollperson var också den överlägset bästa delen av Western 1.Khelataar - spelet alla gjorde rollfigurer till, men inte spelade? En lansering av bara systemet för att göra rollfigur borde bli en stor hit av svaren hör att döma.
Den som gör en online rollpersonsgenerator kommer bli rik.Khelataar - spelet alla gjorde rollfigurer till, men inte spelade? En lansering av bara systemet för att göra rollfigur borde bli en stor hit av svaren hör att döma.
Det är culture gaming innan folk fattade vad culture gaming var. Jag förstod åtminstone inte det, för jag var van vid DoD-äventyrande.Jag har blivit nyfiken och vill se vad grejen med detta khelataar är igentligen.