Björn Wärmedal
Björning Wheel
Eftersom jag inte är så intresserad av att skaffa paypal 

Ja, det finns ett "SVEROK-föreningskonto", de som sitter i styrelsen får ge mer info.Björn Wärmedal said:Eftersom jag inte är så intresserad av att skaffa paypal![]()
Jo, att föreningen har ett bankkonto vet jag, men har forumet ett?anth said:Ja, det finns ett "SVEROK-föreningskonto", de som sitter i styrelsen får ge mer info.Björn Wärmedal said:Eftersom jag inte är så intresserad av att skaffa paypal![]()
Tänker du på att sponsra forumet så är det bäst att ta det med Magnus Seter. Vad jag vet så finns det inte ett konto ännu.Björn Wärmedal said:Jo, att föreningen har ett bankkonto vet jag, men har forumet ett?anth said:Ja, det finns ett "SVEROK-föreningskonto", de som sitter i styrelsen får ge mer info.Björn Wärmedal said:Eftersom jag inte är så intresserad av att skaffa paypal![]()
Man skulle kunna säga att transaktionsavgiften är lite högRymdhamster said:Jag har för mig att det var möjligt att pröjsa kontakt på "nästa forumsöl". Men det innebär ju i och för sig stockholm![]()
Haha! Det där ska vi lösa på nått sätt.Björn Wärmedal said:Man skulle kunna säga att transaktionsavgiften är lite högRymdhamster said:Jag har för mig att det var möjligt att pröjsa kontakt på "nästa forumsöl". Men det innebär ju i och för sig stockholm![]()
![]()
Nä.Björn Wärmedal said:Bump. Jag vill fortfarande slänga pengar på forumet!Hunnit fixa något än?
Såklart vi har ett konto... jag skickar uppgifterna till WRUN's Bahamas konto...Björn Wärmedal said:Bump. Jag vill fortfarande slänga pengar på forumet!Hunnit fixa något än?