Björn Wärmedal
Björning Wheel
Eftersom jag inte är så intresserad av att skaffa paypal
Ja, det finns ett "SVEROK-föreningskonto", de som sitter i styrelsen får ge mer info.Björn Wärmedal said:Eftersom jag inte är så intresserad av att skaffa paypal
Jo, att föreningen har ett bankkonto vet jag, men har forumet ett?anth said:Ja, det finns ett "SVEROK-föreningskonto", de som sitter i styrelsen får ge mer info.Björn Wärmedal said:Eftersom jag inte är så intresserad av att skaffa paypal
Tänker du på att sponsra forumet så är det bäst att ta det med Magnus Seter. Vad jag vet så finns det inte ett konto ännu.Björn Wärmedal said:Jo, att föreningen har ett bankkonto vet jag, men har forumet ett?anth said:Ja, det finns ett "SVEROK-föreningskonto", de som sitter i styrelsen får ge mer info.Björn Wärmedal said:Eftersom jag inte är så intresserad av att skaffa paypal
Man skulle kunna säga att transaktionsavgiften är lite högRymdhamster said:Jag har för mig att det var möjligt att pröjsa kontakt på "nästa forumsöl". Men det innebär ju i och för sig stockholm
Haha! Det där ska vi lösa på nått sätt.Björn Wärmedal said:Man skulle kunna säga att transaktionsavgiften är lite högRymdhamster said:Jag har för mig att det var möjligt att pröjsa kontakt på "nästa forumsöl". Men det innebär ju i och för sig stockholm
Nä.Björn Wärmedal said:Bump. Jag vill fortfarande slänga pengar på forumet! Hunnit fixa något än?
Såklart vi har ett konto... jag skickar uppgifterna till WRUN's Bahamas konto...Björn Wärmedal said:Bump. Jag vill fortfarande slänga pengar på forumet! Hunnit fixa något än?