Vinterskog_UBBT
Veteran
Ha ha glad I cuold help!!!
;P
;P
Kåtdvärgar? Påminner mig om en fantasybok jag läste för 32 år sen (tror det var delta förlag som gav ut den men minns inte författare och titel).. i den hade dvärgarna (alltid män tror jag) så långa kukar att de fick knyta dem runt midjan i slakt tillstånd.. och de satte på allt som rörde sig.Vinterskog said:Jag gillart!Blasphemy said:I Eon har kvinnliga dvärgar garanterat skägg! Varför skulle de inte ha det? Dvärgar i Eon är ju också extremt könsneutrala.
Här har vi ett exempel på en manlig och kvinnlig Zolod-dvärg (tecknade av Perkan).
Mer sånt! Dvärgar känns ju nästan som ett kön å de tycker ju inte ens om att fortplanta sig. Så de är lite som gråsten! Trista när det gäller sånt. Fast lite knasigt då de har starka känslor annars å blir förorättade, arga å så. Kanske hade varit roligare om de hade varit kåtdvärgar
Men gillar att man kan spela en kvinnlig dvärg utan att nån annan fattar det!
Hur snygga som helst!Ymir said:Här är exempel på hur man borde ha gjort, det rör sig om designer av dvärgkvinnor till Bilbo-filmerna. De här designerna är koola, intressanta, och relaterbara, och viktigast, inte fullkomligt och totalt osexiga:
Klockren kandidat till Årets jämförelse. =)Vinterskog said:det är som att få jarjar binks att funka i en Requiem for a Dream.
Jag minns tyvärr att den heter Astra & Flondrix. Den är rätt pervers och riktigt dålig, men jag har för mig att jag tyckte att den var lite vagt fascinerande som tonåring ...Arfert said:Kåtdvärgar? Påminner mig om en fantasybok jag läste för 32 år sen (tror det var delta förlag som gav ut den men minns inte författare och titel).. i den hade dvärgarna (alltid män tror jag) så långa kukar att de fick knyta dem runt midjan i slakt tillstånd.. och de satte på allt som rörde sig.
Observera att det var i en ganska "seriös" roman. Men mycket sex för att vara fantasy.