Re: K.K K.K [Konrad Konvalj Knäcker Koden]
Sedan så vill jag veta är det någon mer än KK som har mig som huvud misstänkt? eller är det bara KK paranoia jag utsätts för
Det är inte så mycket att jag tror att han är ulv, utan snarare så vill jag försäkra mig om att han inte är det.Konrad Konvalj said:Varför skall du följa efter Vimes mot Hallen om du tror att han har ljugit då? Vad får dig att vara så säker på att Hallen är vår väg att vandra?Lu-kaazh said:Om han visar sig ha ljugit om sin bakgrund så är det väll troligt att han inte kan titta efterkameror?Konrad Konvalj said:Hur kan du se om hans förmåga är påhittad?Lu-kaazh said:och nu skall jag kolla vimes för att se att hans fömåga inte är påhittad.För att jag inte tror att någon ulv sulle vara så dum att gå ut med samma information som någon annan spelare redan släppt.Konrad Konvalj said:Varför inte Tripp som var den som dök upp med dubbelinfon? Den som Recca jagat halva spelet för just den saken.Lu-kaazh said:jag sikta på Vic för att jag tyckte dubbel information var misstänkt
Sedan så vill jag veta är det någon mer än KK som har mig som huvud misstänkt? eller är det bara KK paranoia jag utsätts för