Att Lu-kaazh "tar en paus" nu är ännu ett bevis på att han är ulv kan tilläggas.xyas said:Argh, spännande. Men det måste ju vara köket som är korrekt då nästan alla sitter i hallen-tåget. Om man nu inte tror att jag och konrad är de mest obvious ulvarna i hela kyrksocknen.
Jepp, nu tycker jag det är dags för Vimes att känna "kraften". Vi vet att han inte kan hålla sig borta från "paddan". Om vi bara kan få lika så kan vi vinna om Recca ryker också.Konrad Konvalj said:Att Lu-kaazh "tar en paus" nu är ännu ett bevis på att han är ulv kan tilläggas.xyas said:Argh, spännande. Men det måste ju vara köket som är korrekt då nästan alla sitter i hallen-tåget. Om man nu inte tror att jag och konrad är de mest obvious ulvarna i hela kyrksocknen.
Arvidos är ulv det sätter jag mössan på.
HejKonrad Konvalj said:Vi hoppas på ett mirakel den här rundan och att någon god bybo kommer in och gör det hela oavgjort. Då kan vi i nästa runda ta oss mot Köket.Tyr said:Så hoppas vi på ett mirakel eller chansar vi på att ulvarna tänkt tvärt om och att Hallen är rätt? Lu-kaazh blev skraj efter det var lika ett tag mellan Hallen och Vinterträdgården då jag rörde om lite.Tyr said:Det kan jag göra, men även om vi står still har vi förlorat om vi möter 3 ulvar väl? Det ska vara om Recca är ulv och väljer att inte skriva något i denna rundan så hon diskas.Konrad Konvalj said:Tyr in och fixa så att det kan bli oavgjort.
Fnuk. Jag hade inte en tanke på att Recca ryker per automatik om hon inte är in och jabbar. Det gynnar ulvarna att tappa två den här rundan som fan. Speciellt om vi går åt fel håll vilket jag absolut tror att vi gör i och med min upptäckt*
*läs nojja
Det är ju du som är uvl!Vimes said:Vad gör arvid?