xyas said:wtf hände där. Arvidos är ju ulv i varje fall. Skumt att spela ut hela sin hand sådär, det var ju knappast allom givet att han var ulv.
Recca said:Oj. Lever jag?
Mina händer.*snyft* har inte kunnat spela. Vart vill ni ha min röst? Vill hjälpa till ju.
Ska inte du ha en ulvsniffarnos?? Suck.xyas said:wtf hände där. Arvidos är ju ulv i varje fall. Skumt att spela ut hela sin hand sådär, det var ju knappast allom givet att han var ulv.
Konrad Konvalj said:Recca said:Oj. Lever jag?
Mina händer.*snyft* har inte kunnat spela. Vart vill ni ha min röst? Vill hjälpa till ju.
Matsalen.
Vimes said:Konrad Konvalj said:Recca said:Oj. Lever jag?
Matsalen.
Äh, jag tycker KRYPTAN!
Konrad Konvalj said:Ulv, ulv.
Men sen när ni ä tre o vi ä tre då går vi till kryptan, va?Konrad Konvalj said:Recca said:Oj. Lever jag?
Matsalen.
BOOOOxyas said:Röst: matsalen
Recca said:Ska inte du ha en ulvsniffarnos?? Suck.xyas said:wtf hände där. Arvidos är ju ulv i varje fall. Skumt att spela ut hela sin hand sådär, det var ju knappast allom givet att han var ulv.
Recca said:Men sen när ni ä tre o vi ä tre då går vi till kryptan, va?Konrad Konvalj said:Recca said:Oj. Lever jag?
Matsalen.
*Rassel rassel.*
Tyr said:Jag är mest förvirrad över hela det här händelseförloppet men:
Röst: Matsalen
Konrad Konvalj said:Vi är då 4 nu så ett steg framåt lär vi ju hinna ta oss. Sen är det nog stopp.