Det är ju lika givet att Vimes är ulv. Hade jag haft min satans prnt-scrn redo hade jag knäppt honom. Jag satt och hoppades på att Korpa skulle dyka upp så jag körde F5 och plötsligt fanns det inlägg från ulvarna som jag missat. Ingen av dem var inloggad vid tillfället så därav missade jag det hela.xyas said:wtf hände där. Arvidos är ju ulv i varje fall. Skumt att spela ut hela sin hand sådär, det var ju knappast allom givet att han var ulv.
Matsalen.Recca said:Oj. Lever jag?
Mina händer. *snyft* har inte kunnat spela. Vart vill ni ha min röst? Vill hjälpa till ju.
Ska inte du ha en ulvsniffarnos?? Suck.xyas said:wtf hände där. Arvidos är ju ulv i varje fall. Skumt att spela ut hela sin hand sådär, det var ju knappast allom givet att han var ulv.
Äh, jag tycker KRYPTAN!Konrad Konvalj said:Matsalen.Recca said:Oj. Lever jag?
Mina händer. *snyft* har inte kunnat spela. Vart vill ni ha min röst? Vill hjälpa till ju.
Om Basse hedrar oss goda bybor med en symbolisk seger är jag lätt på att hänga i Kryptan.Vimes said:Äh, jag tycker KRYPTAN!Konrad Konvalj said:Matsalen.Recca said:Oj. Lever jag?
Jag har en OUTNING att göra! Jag är VÄKTARE.Konrad Konvalj said:Ulv, ulv.
Men sen när ni ä tre o vi ä tre då går vi till kryptan, va?Konrad Konvalj said:Matsalen.Recca said:Oj. Lever jag?
BOOOOxyas said:Röst: matsalen
Jag vet att min avatar-bild är ett lejon med gigantisk nos, men det är inte så jag ser ut i verklighetenRecca said:Ska inte du ha en ulvsniffarnos?? Suck.xyas said:wtf hände där. Arvidos är ju ulv i varje fall. Skumt att spela ut hela sin hand sådär, det var ju knappast allom givet att han var ulv.
Nej då står vi kvar och hänger i Matsalen tills ni är tre och vi är två. Först då kan ni dra ner i kryptan.Recca said:Men sen när ni ä tre o vi ä tre då går vi till kryptan, va?Konrad Konvalj said:Matsalen.Recca said:Oj. Lever jag?
*Rassel rassel.*
Dude, rösta Kryptan nu. Det blir ett finare avslut då.Tyr said:Jag är mest förvirrad över hela det här händelseförloppet men:
Röst: Matsalen
Okej. Tror ni matsalen är en utgång? Det KAN ju vara det. Men det är mysigare... I KRYPTAN! Kom med ner i kryptan nu KK, du får känna på sarkofagerna.Konrad Konvalj said:Vi är då 4 nu så ett steg framåt lär vi ju hinna ta oss. Sen är det nog stopp.