Konrad Konvalj
Myrmidon
Vinsten för mig är att jag kan flytta upp dig från röd till orange och i ett senare skede möjligen grön.Vimes said:Varför kan det omöjligt vara det? Det finns inga potentiella setbacks alls med att avslöja sin bakgrund tror du? Och frågan kvarstår: VAD tjänar vi på att outa sådana här saker? (förmågor och minnen har ju uppenbara poänger med att de outas, men vari ligger vinsten med att outa det här?)Konrad Konvalj said:Det jag vill ha är lite snack om din titel och sånt där och det kan ju omöjligt vara farligt för din förmåga.
Lixom, det finns en grupp av lirare som snackar samma språk som mig så att utnyttja det som bybo tycker jag inte är mer än rätt. Det handlar ju inte om en outning utan det handlar ju om att du bör förstå vad vi snackar om och på lämpligt vis skicka ut signaler till oss andra i form av rätt trix så att vi kan se att du fattar läget.
Du gillar inte det hela. Du ser ingen vinst i det hela. Det kan ju vara så enkelt att:
1. Du har inte samma pryttlar som jag har att använda mig av, men är fortfarande i mitt lag.
2. Du har inte samma pryttlar som jag utan något annat fräckt, men är fortfarande i mitt lag.
3. Du har inte samma prylar och fattar ingenting eftersom du är ulv.