Min roll innehåller mer men det är det jag kan se har ett värde.Brynolf said:Är det allt du har?Recca said:Jag kör på lite. Jag har en titel. Jag har ett föremål. Jag har ett minne. Jag har en förmåga.
Min roll innehåller mer men det är det jag kan se har ett värde.Brynolf said:Är det allt du har?Recca said:Jag kör på lite. Jag har en titel. Jag har ett föremål. Jag har ett minne. Jag har en förmåga.
Hur många fler "kategorier" av roll-stuff har du? Alltså, sådant som följs av ett kolon?Recca said:Min roll innehåller mer men det är det jag kan se har ett värde.Brynolf said:Är det allt du har?Recca said:Jag kör på lite. Jag har en titel. Jag har ett föremål. Jag har ett minne. Jag har en förmåga.
Ett till, fraktion.Brynolf said:Hur många fler "kategorier" av roll-stuff har du? Alltså, sådant som följs av ett kolon?Recca said:Min roll innehåller mer men det är det jag kan se har ett värde.Brynolf said:Är det allt du har?Recca said:Jag kör på lite. Jag har en titel. Jag har ett föremål. Jag har ett minne. Jag har en förmåga.
Ifall de är alla kategorier du har så vill jag att du ska outa ditt föremål. För du stinker brunt just nu.Recca said:Ett till, fraktion.
Konrad} Vad menar du då med att Salongen låter ju inte helt fel? Är det Salongen som gäller nu eller vad? [/quote said:Att Salongen och Balsalen mycket väl kan hänga ihop, eftersom att rökrummet och Balsalen uppenbarligen inte gjorde det.
Röst: Salongen
Cassius said:Ifall de är alla kategorier du har så vill jag att du ska outa ditt föremål. För du stinker brunt just nu.Recca said:Ett till, fraktion.
Tyvärr så är det bara en bybo som gått i Brynolfs fälla, men det får mig att tro att ni två är gröna åtminstone. Jag har faktiskt även vinstvillkor i min roll. Jag trodde att det berodde på att jag hade en så pass speciell roll, nämligen att jag är ett snällt spöke.Cassius said:Ifall de är alla kategorier du har så vill jag att du ska outa ditt föremål. För du stinker brunt just nu.Recca said:Ett till, fraktion.
Enligt mitt formulär går det endast att tolka det som att: Hallen = Här tar vi oss ut ur huset!Brynolf said:Hm, ni som har info som talar om vartåt "utgången" finns, tolkar ni det som att det kan gälla endera utgången, eller specifikt ytterdörren?
Nu har Recca outat sitt och jag är redo att släppa det tillsvidare. Du ligger fortfarande kvar på min bruna lista så att berätta för dig hur mina kategorier ser ut ser jag som en dålig lösning.Cassius said:Konkel har du också de kategorier som Recca har?
Det står det? Bara det?Recca said:Med andra ord: Det står att jag vinner med ungdomarna.
GTFO.Konrad Konvalj said:Jag vill ha alla Titlar per omgående.
tripp_trap är online. Fram med laxen om du inte har några bättre idéer.
Vimes skulle jag också villa i ett tidigt skede.
Jag såg att Trippen var inloggad vid den tidpunkten så mest därför.Vimes said:Och varför ska jag och tripp outa? Kan du tänka dig att outa titel själv?
Jag är intresserad av att se vad vi kan göra av titlarna. Att pussla kartor överlåter jag till andra. Alla kartbitar skall fram på bordet det håller jag med om. Först då kan vi försöka bygga oss en redig karta och även försöka hitta mönster där saker och ting skevar. Allas kartinformation lär ju inte stämma så genom att plussa kartbit+kartbit och kika på Titel, Föremål kan vi säkerligen se vilka som sticker ut.Vimes said:Finns det någon indikation på att vi tjänar på att outa titlar?
Om jag citerar mitt pm så åker jag ur spelet, antar jag. Min fraktion säger att jag är en bybo och inom parentes att jag är ett snällt spöke.Vimes said:Det står det? Bara det?Recca said:Med andra ord: Det står att jag vinner med ungdomarna.
Jag får DTF-vibbar: typ, slottsspöket som vill utnyttja gruppen för att göra något som sätter hen fri från sin spöktillvaro eller något annat lökigt.
Jag anser att det inte finns något annat sätt att tolka min roll på än att åtminstone en av ulvarna är ett ondskefullt spöke. Annars förstår jag inte varför min fraktion är formulerad på det sätt som den är formulerad på och att jag har information i min roll (förvisso vad som ser ut att vara fluffinfo) som helt klart och tydligt anger spöken som orsaken till många döda i Ebon Oaks historia.Vimes said:Nu måste jag jobba. Men jag återkommer senare, och då ska jag ta ställning till det här med om man ska outa något annat (och isf vad). Jag tycker alltså det känns lite scary med tanke på att vi inte vet något om scum-fraktionen/erna.