Mitt bibelcitat var som sagt en fint, det är ju Lazarus jag skriver om och det kändes som en trolig väktarfint.Tja så det tycker du alla ska köpa bara sådär rakt av?
Njaeeej, inte riktigt va!
Du bara råkade skriva bibelverser av nån anledning som Octa bara för att…?
Han tyckte det eller?
Jag har funderat hit å dit på vad dessa bibelverser skulle vara för nytta när du inte svarat på mina frågor mer än att det vore roligt med mer fluff om bibeln för att på så sätt dölja att vi är satanister men fattar inte hur det skulle vara nån regelmekanik.
Tvek på att det skulle vara nån power som går igång med detta men vet förstås ej.
På nåt sätt tycker jag det verkar som att ni två har kommuniserat iaf.
Kanske bibelvererna är nåt sett för kristna att signalera i den öppna tråden att ni är på samma lag.
Det var kanske därför du fiskade med mig om jag var intresserad av sånt!
Sen så måste jag tyvärr göra en pudel vad gäller offret av Vimes.
När jag kikar tillbaka i vårt PM så har ju faktiskt Rasmus skrivit order på Offer av Vimes men senare tryck på om att vi skulle offra Impetigo och det var det sista som fastnade hos mig när jag skrev min post i natt. Sorry för dribbel.
St.Sidd af underjorden
Som sagt: Octa är inte Jesus, då hade spelet tagit slut. Så, vem är i cell med Octa om inte jag? Du argumenterar med lögner mot känns fakta här, lite flat earth-vibbar, det går ju enkelt att bevisa att vi inte är i team.