Varulv Hitta Jesus - Runda 2

Impetigo

Ärkebiskop
Öööhhhh jo? Du skrev själv när du trodde på Jesus som Octa:

Vimes - fjodde
Eater- basse
Impe - empisidd
Rasmus - empisidd

Octa var inte Jesus, alltså ingår Octa i ett par. Om jag är i par med Sidd ingår Octa i ett annat par. Ingen har claimat par med Octa.
Ja, du hade ju helt enkelt kunnat skriva ”jag är inte i par med Empi eller Sidd så hade vi haft helt endra förutsättningar i r1.

Men det gjorde du inte. Du har själv skrivit att det berodde på att du ville optimera ulvarnas chans till seger eftersom du förväntade dig att bli värvad snart av Octa som du då såg som Jesus.

Impetigo

Ärkebiskop
Du har skrivit tydligt att du trodde att Octa var Jesus när du ska ha varit i par med honom så att nu hänvisa till att logiken ger att Jesus inte ingår i ett par blir ju absurt.

Impetigo

Ärkebiskop
Så om jag är i par med Sidd måste du vara i par med Octa för att inte vara Jesus. Är du i par med Octa @Impetigo? Du har tre alternativ:

1. Rasmus är i par med Octa.
2. Impe är i par med Octa
3. Impe är Jesus.

Pick one.
Jag blir helt förbluffad över hur dåligt du spelar nu.

Att försöka rikta misstankar mot mig när Sidd, förutsatt att man ska dela din egen världsbild, sitter och säger att han är i par med dig… man storknar ju.

Om du ska ha nån slags trovärdighet så måste du förstås hålla Sidd som illröd och jobba för att styra drevet från dig själv till honom.

Tycker du att jag är mer sannolik som Jesus än vad Sidd är?

Du skrev att det äe lätt att bevisa att du och Sidd inte är ett par. Gör det då så kan du börja hänvisa till logik sen.

Impetigo

Ärkebiskop
Om du vill gå ut som Jesus @Impetigo så är det väl fine, men annars får du visa ett annat scenario som faktiskt fungerar.
Tre celler med satanister:
Imp-Emp
Wat-Bas
Vim-Fjo

Två kristna (Octa och Rasidd)
En Jesus (Siddmus)

Frågor på det?

Sidd

”Bybo”
Jag blir helt förbluffad över hur dåligt du spelar nu.

Att försöka rikta misstankar mot mig när Sidd, förutsatt att man ska dela din egen världsbild, sitter och säger att han är i par med dig… man storknar ju.

Om du ska ha nån slags trovärdighet så måste du förstås hålla Sidd som illröd och jobba för att styra drevet från dig själv till honom.

Tycker du att jag är mer sannolik som Jesus än vad Sidd är?

Du skrev att det äe lätt att bevisa att du och Sidd inte är ett par. Gör det då så kan du börja hänvisa till logik sen.
Han kanske försöker tänkt en runda till framåt när vi efter deadline ser mer hur det står till.
Att med det här plantera mer jox.

Överhuvudtaget en väldigt from Rasmus vi har på banan.

Sidd

”Bybo”
Imp-Emp
Wat-Bas
Vim-Fjo

En Jesus (Siddmus)

Frågor på det?
Låter vettigt ur din synvinkel tydligen.
Du har inte funderat på om det kanske inte liiiteplutteliite finns en chans till att det möjligvis skulle kunna vara balansproblem om det outas saker. 🧐

Impetigo

Ärkebiskop
Låter vettigt ur din synvinkel tydligen.
Du har inte funderat på om det kanske inte liiiteplutteliite finns en chans till att det möjligvis skulle kunna vara balansproblem om det outas saker. 🧐
Jag läser som sagt gärna mer om vilket upplägg du själv tror på.

RasmusL

Champion
Imp-Emp
Wat-Bas
Vim-Fjo

En Jesus (Siddmus)

Frågor på det?

Ja. Antingen är jag i par med Octa eller inte i par alls. Rösta ut oss i tur och ordning ba.

Ditt antagande om att vi tre skulle vara kristna är dock fel och det har du ingen fakta på.

Sidd

”Bybo”
Jag läser som sagt gärna mer om vilket upplägg du själv tror på.
Min hjärna litar inte på nån efter att @Anthrox totat ihop mig med denna därna R.
Jag tycker tråden började mjäklunkande med Basse som drivande men om vi ska vara ärliga så hade vi ju typ nada substans innan Octas bomb och det känns som att vi därefter har ett par lågflygare som sitter och chillar mest.

RasmusL

Champion
Jag bara noterar att Sidd kör en massa känsloargument emedan jag har fakta. Om Sidd visar sig vara satanist så häng mig sure, tills dess är mitt case tätare än Sidds såll.

Sidd

”Bybo”
@Octagonal släpper bomb torsdag kväll: Sen då?
Det händer mycket men vi har några som mest glider med va?

@Basenanji intressantaste är väl fredagslullposterna
@fjodorsenuba har typ endast meddelat parhäst med frälst Vimes
@Empiricus flexar tydligen med skalpeller i PM med Impe

Gräv nu era Satans lakejer 👹🔥😈🤘

Sidd

”Bybo”
Jag bara noterar att Sidd kör en massa känsloargument emedan jag har fakta. Om Sidd visar sig vara satanist så häng mig sure, tills dess är mitt case tätare än Sidds såll.
Jag förstår Rasmus att Impetigo och jag är jobbiga nu.
Men vad tycker du om de andra deltagarna?
Ge oss en lista

RasmusL

Champion
Logiken säger inte att Jesus inte är i ett par.
Nej, det är förvisso sant, det är nog ett antagande jag gjort bara. Men ett ganska troligt sådant. Sant dock, utan det antagandet håller det inte. Men då borde det inte vara svårt att den som är solokvist outar det så vet ni att jag är ond👍

Waterhouse

Bring Them Home Now
Jag hade inte läst den biten när jag postade :)
Det här låter helt absurt i mina öron. Ditt inlägg kommer timmar efter Sidds och du har skrivit poster emellan, men du har inte läst vad Sidd skrivit och bemöter inte honom med en rad.

RasmusL

Champion
Det här låter helt absurt i mina öron. Ditt inlägg kommer timmar efter Sidds och du har skrivit poster emellan, men du har inte läst vad Sidd skrivit och bemöter inte honom med en rad.
Det var irrelevant att läsa något innan jag visste min fraktion.