Jag kommer att köra gärnet med Svart av kval, vit av lust för de som är intresserade av det. Det är tajt och bra och jag är nöjd med det som det ser ut nu, tror jag. Kan även erbjuda Psychodrame som rockar apa och som ni inte kan spela själva för det är på franska!Elmrig said:Det börjar dra ihop sig! Vad har vi att se fram emot? Någon som vill fresta med något, spel eller dylikt? Hajpa lite?
För de mer experimentellt lagda kommer jag även att ha med mig Prosopopée, som jag inte vet om det är bra eller inte, men som är intressant, i alla fall. Vicotnic och kanske andra har uttryckt intresse av att lira En främlig kom till byn, som kanske är bra och kanske suger, men jag tror att man kan lära sig något av det i vilket fall som helst. Jag hoppas slippa lira Utpost för det är ju släppt nu. Jag vill mest glömma det. Åh, och såklart kan jag även låta folk prova Banansystemet om de vill, fast det är inte heller speltestat.
Åh! Jag som älskar konversation! Jag kan också fresta med taiwanesiskt chokladmjölksnabbkaffe. Det är höjders! Ser fram emot att få träffa dig, Elmrig!Jag kan fresta med konversation, vattenpipa (bara shiazostenar, men iaf) och vin i Ryd som avslutning på längre speldagar för de som hänger i rummet om nätterna och vill hänga på!