solvebring
Superhero
Re: Åt helvete!
Ja, det är just det. Jag kommer säkert att få dra nätverkssladd om jag inte kommer på något annat. Imho fett besvärligt och det är satans tråkigt att ha en massa sladdar längs väggar och golv när man tycker att man inte behöver, men med tanke på hastighetsfallet så är det la värt besväret. Kanske.
Okej, jo, jag bor i lägenhet och det verkar vara någon form av äldre, rätt tjocka gipsskivor i väggarna.soulsailor said:Bor du i lägenhet eller hus? Samt vad är det för material i väggarna som är mellan dig och sändningen? Har märkt att detta påverkar rejält. Hade samma problem som du när jag bodde hos mina föräldrar i ca 1 månad nyligen, hastigheten varierade enormt hela tiden.
Tyvärr har jag ingen bättre lösning än sladd, alternativ gå på en svindyr router och dyrt nätvärkskort...
Har även hört att det kan bero på om det är en ny router mot gamla trådlösa nätvärkskort så kan hastigheten bli skum.
Ja, det är just det. Jag kommer säkert att få dra nätverkssladd om jag inte kommer på något annat. Imho fett besvärligt och det är satans tråkigt att ha en massa sladdar längs väggar och golv när man tycker att man inte behöver, men med tanke på hastighetsfallet så är det la värt besväret. Kanske.