Nekromanti Hjälp !!

Johan K

Gammal & dryg
Höll ju på att sätta tanborsten i halsen när jag skulle logga in här ju & det 1:a jag ser är wrnu är totalt omgjort !
Ser skitbra ut ju !! har kollat omkring lite & ska kolla ännu mer sedan...
Bra jobbat !!

/ Johan K, rejält vaken nu iaf.... :gremgrin:

Storuggla

Champion
Woo! :D

Wow, värsta snyggloexplotionen! Codex-fluffen väck, sverokfluff in, reklamlogga in, läcker stenbit som bård. Och så mycket snyggt till på huvudsidan! Ojojoj, det här kräver en :zeppelinare:!
Och jeflar, nytt blod för oss forumsspottare också! :gremlaugh:

Storuggla, hipp hurra för swiffer

<font size="1"> Edit: Lade till spottingen efter att jag märkt det </font size>

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Ett sånt där "håller med"-inlägg! (ANT)

Den nya designen ser bra ut, i alla fall när jag tittat på den i ett par minuter...

/tobias

G

Guest

Guest
Snyggt...

Blev väldigt förvånad när jag surfa hit imorse. Snyggt, och de nya funktionerna verkar väldigt sköna....

Ackerfors

Alas, your rapids!
Ni har väl...

...kollat lucka 1 i kalendern. Där finns det lite mer godis till nya designen!

G

Guest

Guest
Mycket trevligt vill jag säga [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Muggas

Hero
Jag tyckte det var lite plottrigt först (jag vande mig snabbt, dock), men sidan ser mer proffsig ut och fungerar bättre totalt. Små ändringar i design och funktion som gör det här till ett ännu trevligare ställe. Bra jobbat!

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Kalenderfråga?

Finns det något större exemplar av kalenderbilden där man kan läsa namnen på paketen?
(Jag tycker mig kunna se "Vitulv" på det vinröda/bruna paketet i mitten och "Chrull" på det orangea paketet nere till höger, men det är allt.)

/tobias

Ackerfors

Alas, your rapids!
App, app, app...

Vi får väl se vad tomten kommer med... :gremwink:

Jo, men det finns en större och det är tänkt att den ska upp för nedladdning inom kort, och jovisst, bör du kunna skymta en hel hög med namn där. :gremsmile:

Foggmock

Myrmidon
En annan var ju här i natt och såg ändringarna precis när de var gjorda (runt klockan fyra i morse, alltså). För min del är det lite för vitt, och jag ogillar att alla länkar är understrukna, fast det kan vara Opera som spökar med mig. Om så inte är fallet, kan man stänga av det nånstans?

Netfeed

Swashbuckler
länkar

skulle de gå att göra om länkarna så att de inte är understrukna längre?
ser hiskligt fult ut...

Ackerfors

Alas, your rapids!
Mitt opera är inte som ditt opera...

"och jag ogillar att alla länkar är understrukna, fast det kan vara Opera som spökar med mig. Om så inte är fallet, kan man stänga av det nånstans?"

...För jag ser inga understrukna länkar, och jag har inte gjort något särskilt. Jag vet inte riktigt hur det funkar men du borde kunna fixa så att alla länkar på alla sidor du besöker förlorar sin understykning genom att fixa en css-fil som säger det. Jag vet att opera ska klara det iaf...

Troberg

Sinister eater
Re: länkar

skulle de gå att göra om länkarna så att de inte är understrukna längre?
ser hiskligt fult ut...
Jag gillar det, så för min del får ni gärna behålla det. Länkar ska vara understrukna, det är så man förväntas markera att något är en klickbar länk.

Netfeed

Swashbuckler

jo jag vet att det skall vara så

men jag tycker det blir så grötigt när man tittar på allt i ett forum

walium

Ganska töntig, faktiskt
En applåd och en stor kram till hela redaktionen!

Jättefint! Jag blev helt chockad när jag såg hur fint ni hade pyntat denna underbara sida. Det är så man blir tårögd. :gremfrown:

Troberg

Sinister eater

men jag tycker det blir så grötigt när man tittar på allt i ett forum
Det är snart jul, då SKA allt vara grötigt!

Balderk

Swashbuckler
Jättebra!

Det här var verkligen en jättabra förändring. Jag brukar aldrig hänga på sidan utanför forumet men nu finns det faktiskt anledning att göra det! Dels en snygg design men också andra välkomna förändringar. Forumelistan är nog den bästa där. Det enda som jag tänkte lite på är att det kanske vore bra om man kunde logga in på första sidan nu också. Om man vill kommentera artiklar och så. Men det är bara en skitsak egentligen som inte ens för mig har särskilt högt värde.

Men sidan är verkligen jättesnygg nu! Bra jobbat!

/Balderk, nöjd :gremsmile:

Balderk

Swashbuckler
Va?

Jag hittar inget nytt på inloggade-listan, förklara dig!

/Balderk, noll koll

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Va?

Inloggadesidan är utbyggd så att man ser vad andra användare gör på siten, till exempel kollar julkalendern, läser artiklar eller kollar webserier. Bättre spottningsmöjligheter med andra ord. :gremsmile: