Visst är drakmagi bra, men den måste inte koboldspelas. Jag spelade en drakmagiker(drakman) en gång som mötte på ett dussin "hundar". Efter att ha kastat en fet köldkon (som fick ner två till halvt liv) och blivit söndersliten får jag reda på av SL att det var varulvar. Tji fick jag och beastmannen(kombo får, människa, minotaur) fick efter att ha slafsat ihjäl alla "vovsingar" på typ 3 rundor, min skydd E5-medaljong (han hade redan en E6) och lite annat. Jag behöver väl inte nämna att restan av "hjältarna" sprang in i ett angränsande rum och låste dörren?
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtan
Calle har en koja i R'lyeh. Den är fuktskadad.
Jag utgick från att du skulle läsa, så jag postade ett privat istället.. Fast du måste ha läst det för att svara på det.. Avslöjad! hähähä!/images/icons/wink.gif
/Jag är en jägare.
En jägare av kättare och nattens bestar.
Och jägare vilar aldrig!
"<EM>Men vid utdelninga av HP senare får jag (drakmagikern) 5 HP, för allt slit och han (favoritiserade spelaren) får hela '25' stycken HP, för att han utdelade det dödand hugget.</EM>"
Haha! Låter som D&D. "Den som gör det dödande hugget får all XP".
"<EM>...kombo får, människa...</EM>"
Ett metafår alltså?
/[color:green]Han</font color=green> som också favoriserat en spelare men kunde lätt se till att den spelaren blev dålig
Låt oss inte fylla forumen med diskussioner som endast har privat karaktär, det fyller bara upp bandbredd. Håll er till privata meddelanden om ni skall diskutera internt.
...på nu då. Min SL ville ha hjälp om hur han skulle handskas med min Drakmagiker, skall han skicka det privat till alla han tror kan svara på den frågan.
"Look here Motherfucker, i don´t play Basketball. My name is Snoop Dogg i play Bitches"
Jotack, det vill jag lova! Mina magiska färdigheter for all världens väg. Det var inte lätt att ställa om sig från att i flera år spelat en magiker till att helt plötsligt bli en medelmåttig krigare. Men som sagt Kowalski: Det gav en hel del intressanta efekter, både på mig som person och som karaktär! =)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.