Koffein finns iofs i té också, även om det har ett annat namn då...Stövelkatten said:Då tar jag med mig pulverkaffe för oss koffeinister.
Koffein finns iofs i té också, även om det har ett annat namn då...Stövelkatten said:Då tar jag med mig pulverkaffe för oss koffeinister.
Bah! Sådan kreationism!krank said:Koffein finns iofs i té också, även om det har ett annat namn då...Stövelkatten said:Då tar jag med mig pulverkaffe för oss koffeinister.
Bring it, scruffy!Genesis said:Jag har någon sorts taiwanesiskt snabbkaffe i portionsform som min flickväns mamma köpte för att jag skulle ge till mina föräldrar; något som aldrig blev av. Det kan jag ta med, om ni vågar!
Det ser ut att bli lite klurigt med försäljningen; de har tydligen nyss styrt upp ordentligt för butikerna som ska vara där. De betalar några tusen för nöjet att få kränga grejer. needless to say är det inte ett alternativ för mig.krank said:Missförståndet reddes ut, men nu randas nya tider: Sannolikheten för ett Krankskt uppdykande närmar sig 1. Kommer isåfall att medtaga några ex av Evolutionens Barn, Null State och VÄRMEDÖD som jag kan svinga omkring mig. Kan spelleda Null State på noll varsel och om allt går vägen kanske det finns möjlighet att speltesta Evolutionens Barn 2.0.
Skulle dock behöva hitta någonstans att sova, men det borde väl inte vara omöjligt att ordna?
Var det här till mig?Elmrig said:Vill du ha hjälp med något? Saker, bära, etc?
Nog var det till dig alltid. Omflyttningen beror lite på om du vill ha alla bord och stolar kvar i rummet (det var i R-korridoren?) och vilket förråd du ska lagra eventuellt oönskade möbler i. Säg till om det är något, går på LiU (även om jag bor i Norrköping och jsut nu exjobbar i Finspång) så kan finnas till hands om det skulle behövas.Pilzeman said:Var det här till mig?Elmrig said:Vill du ha hjälp med något? Saker, bära, etc?
Isf, inte egentligen. När vi kommer dit får vi se hur mycket som kommer behöva flyttas iordning vad gäller stolar och bord och så, men jag tolkar det på arrangörsansvarig som att de kommer ha det så klart för oss som de kan. Annars är indierummet inte så krävande fysiskt.
Good shit!Genesis said:Jag har någon sorts taiwanesiskt snabbkaffe i portionsform som min flickväns mamma köpte för att jag skulle ge till mina föräldrar; något som aldrig blev av. Det kan jag ta med, om ni vågar!
Jag tror det räknas som ett indie spel, i och med att det brukar finns på gothcons indierum.Archemon said:Låter kul! Räknar du Apocalypse World som ett Indie spel?
//Peter
Jag vet inte vilka erbjudanden Lincon har för presumtiva spelförsäljare i år, men de senaste åren har de varit patetiskt dåliga jämfört med Gothcon. Som tur är kommer jag att vara i Malmö och spela Magic istället, så jag slipper sura över att jag inte får en rimlig chans att försöka sälja mina spel på Lincon.Det ser ut att bli lite klurigt med försäljningen; de har tydligen nyss styrt upp ordentligt för butikerna som ska vara där. De betalar några tusen för nöjet att få kränga grejer. needless to say är det inte ett alternativ för mig.
Så om det sker någon försäljning, så blir det utanför konventsområdet.
Var ute i hyfsat dålig tid både inför GC och LC.Gurgeh said:Jag vet inte vilka erbjudanden Lincon har för presumtiva spelförsäljare i år, men de senaste åren har de varit patetiskt dåliga jämfört med Gothcon. Som tur är kommer jag att vara i Malmö och spela Magic istället, så jag slipper sura över att jag inte får en rimlig chans att försöka sälja mina spel på Lincon.
/tobias
Kom på Kattcon 2012 det är gratis i år för butiker.krank said:Var ute i hyfsat dålig tid både inför GC och LC.Gurgeh said:Jag vet inte vilka erbjudanden Lincon har för presumtiva spelförsäljare i år, men de senaste åren har de varit patetiskt dåliga jämfört med Gothcon. Som tur är kommer jag att vara i Malmö och spela Magic istället, så jag slipper sura över att jag inte får en rimlig chans att försöka sälja mina spel på Lincon.
/tobias
GC: "Klart, ska inte vara några problem".
LC: "Tja, öh, vi har just drivit igenom och styrt upp butikerna, och får å va butik får du betala nåra tusen, annars får du gå utanför konventsområdet"
Jag = inte imponerad. Ska testa att vara ute i bättre tid nästa år, så får vi se.