Nightowl
Champion
Staffan är bäraren av Sanningen! [NT]
NT = No Text (Ingen text)
NT = No Text (Ingen text)
Bergsprängaren är standard i varje hem. folk har väl riktiga anläggingar också men alla rollspelspass sker till musik från bergsprängare... De är ju perfekta! visst ljudet är inte det bästa men man ska ju ändå inte lyssna på ljudkvalitén när man spelar... Bergsprängaren funkar finfint. Är ju inte allt för jobbigt att konka på en sådan heller... och rätt så billiga är de också.Huruvida det förekommer fler bergsprängare norr om Hjo än "riktiga" musikanläggningar vågar jag dock inte uttala mig om, men jag har fått intrycket att så är fallet, och jag har inte särskilt stor lust att rycka ut och släpa på fem komma en högtalare, två datorer, en förstärkare och ett par kilometer kabel bara för att spela musik på konvent.
Håller på att snacka med Arvidos om just detta... Så det är på gång. Funderar på att inkludera belysning också dock...Varför inte slänga upp en poll, det var länge sedan. Vill du ha bakgrundsmusik när du spelar? Alternativen 'Ja', 'Nej' och 'Likgiltigt'.
Rätt så säker, ja. Jag kan ju ha fel, jag har inte varit inblandad i processen på något sätt. Säkert! Jag lovar!Är Kornella mamma? Hade jag ingen aning om... enda jag vet är att hon sagt att hon ville bli det
Är du säker?
Gör hellre två polls av det i så fall. Blandar man in för mycket blir resultatet svårtolkat.Håller på att snacka med Arvidos om just detta... Så det är på gång. Funderar på att inkludera belysning också dock...