Necross said:
Och jag tycker absolut man har rätt att uttrycka åsikter om spel som man fått beskrivna för sig, men inte spelat.
Det får man givetvis. Men om du kollar igenom vad du skrivit i tråden, så är det mesta negativt (och ibland tämligen aggressivt skrivet, "sjukt less", "förjävla skittråkigt" osv.). Det tycks som du har mycket åsikter om vad 5th ed INTE ska vara - och det omfattar det mesta som D&D varit, i alla dess varianter.
Det är säkerligen ingen tanke bakom detta, att bara säga "usch och fy", men det blir så det framstår.
Det mest positiva jag kan se att du sagt, är att du gillade skill challenges. (Och det mest som bisats till att du ogillar hur stridsfokuserat D&D är.)
Jag har inget problem generellt med att folk uttrycker negativa saker i en tråd som iofs. är uttalad att handla om önskemål - det är rimligt att visa varför man vill ha vissa saker, för att man ogillar annat. Men du HAR lyckats framstå som ganska ensidigt negativ, hittills.
Och det är väl inte konstigare att folk reagerar negativt på DIG, när du skriver så, än att DU reagerar negativt på vad du upplever som tråkigt spelande, eller hur?