Jag har haft tre olika nicknames här på forumet.
De har alla sin, i alla fall lilla, historia.
Först hette jag, då jag nyss registrerat mig, Trakoor Rendir . Det var ett namn som jag kommit på till en utav mina nu längre icke existerande karaktärer på syskonskapets fantasy-spel-chatt Langtrue, han var min favorit så jag använde det hämnet här med.
Sedan kallade jag mig mrDarkJedi . Detta tog jag pga mitt intresse för Starwars, jag kom på att ta det namnet efter många timmar framför Jedi Achademy (eller hur fan det nu stavas).
Sedan tröttnade jag på detta, som med de flesta nicken. Jag har dem ett tag - en längre tid dock, sedan byter jag igen... Men nu mer har jag det nicket som jag verkligen gillar, utom när folk kallar mig Anus istället, då blir jag arg... Adus kallar jag mig eftersom jag heter Andreas, men tilltalas oftast Adde - Adde och Adus, rätt likt. Adus hittade jag i Eddings böcker om riddare Spjuthök. Han är en ond slötänkt slaktare som inte beter sig som en hutlös barbar, han ÄR en hutlös barbar, i kropp och själ. Övrig information som kan vecka minnet hos glömska läsare som glömt vem Adus är, är att han också är tjänare och hjälpreda åt Martell - den fallne Pandionriddaren och dåmera Spjuthöks ärkefiende. Adus , likt Adde och en ball crazy krigare.