Minimoni
Homelander
När jag började dejta min fru så bjöd jag på det mesta, det är en del av den japanska kulturen och Japan är inte alltid världens snabbaste land att ändra på traditioner. Jag fick dock tillbaka tusenfalt och mer när vi dejtat ett tag och hon insåg att jag var en fattig ”gold digger” jämfört med hennes väldigt bekväma ekonomiska bakgrund. Så det dröjde inte länge innan hon bjöd mig istället och direkt vi blev ett par så föll det sig naturligt för oss båda att ha en gemensam ekonomi.
Innan jag träffade min fru så hann jag dejta tjejer som ville dela på notan/betala notan/att jag skulle betala notan och inget har för mig varit en ”dealbreaker”. Jag tycker nog att de flesta människor har betydligt mer spännande egenskaper och personligheter än vad de tycker skall gälla om vem som skall betala vad på en dejt.
Innan jag träffade min fru så hann jag dejta tjejer som ville dela på notan/betala notan/att jag skulle betala notan och inget har för mig varit en ”dealbreaker”. Jag tycker nog att de flesta människor har betydligt mer spännande egenskaper och personligheter än vad de tycker skall gälla om vem som skall betala vad på en dejt.