Pensionerade? Hm, det beror på om du menar, vad jag tror du menar. Menar du Rp's som lever men som inte brukas mer?
Antar det i alla fall och svarar på just det (men i mitt fall kommer endel döda också med). Jag har tre olika sätt det brukar gå till på, "
Den Omäktige ", "
Den mäktige ", "
SLP'n ".
Den Omäktige
Den omäktige... En spelare bestämmer sig för att lägga ned en karaktär helt och hållet. Antingen suddar han och använder samma formulär till den nya, eller så kan han ju spara det om han vill, inget mer händer.
Den mäktige
Den mäktige... En spelare vill lägga ned sin mäktiga, eller i alla fall långt spelade och utvecklade Rp. Okej, då hamnar han i min Hall Of Fame. Där sparas mäktiga, men nedlagda eller döda karaktärer. Fast inte bara mäktiga, även de som varit väldigt speciella - unika på något sätt. (Döda
De brukar ofta kommas ihåg av folket i byn eller staden där de hade ett rykte - om de var något att komma ihåg - vilket de var, annars ingen Hall Of Fame.
SLP'n
Detta hänger ofta ihop med Hall Of Fame. Men detta gäller de levande i Hall Of Fame - de som bara lagts ned men inte dött. De blir SLP's, som spelas av mig, men efter hur spelaren spelade dem innan... Där har de ofta sitt lilla rykte, i sin stad, och Rp's kan stöta på dem. Taskigt om man gör sig ovän med sig själv (med sin gamla gubbe) och dödar honom... För de flesta spelare som blivit SLP's brukar ofta vara mycket stolta över den Rp'n... Och vilja ha kvar honom. Det brukar uppskattas när de stöter på en gammal karaktär, men som blir mer "snubbe i spelet" när jag är den som SL, och ofta brukar hela scenen med Rp mot SLP-OldRP bli kul...
Hoppas någon fattar en dugg av vad jag förklarat. Det är lite rörigt, fast det är ju de flesta av mina inlägg - jag skriver alltid förmycket, upprepar mig och krånglar... Excuse me!