Nekromanti Hur hittade DU hit till den här sidan ?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Varför är jag inte förvånad?

Hade du väntat dig något vettigt där?!?!

Ja, tips för nybörjare, olika föreningar, försäkringar, köpa utrustning, osv... :gremlaugh:

Insignia

Swashbuckler
Re: Okey, den var avancerad !!

"har aldrig hört talas om att någon har lyckats med en sådan grej"

Asch, det är väl inte så svårt. Jag brukar hitta sidor så, fast sällan några jag orkar bry mig om.

chrull

Stockholm Kartell
Re: Fast...

såklart jag har fel :gremlaugh:

THE YARD hette den

chrull

Johan K

Gammal & dryg
Okey, då måsta jag ha haft otur..

Okidoki !!
Kanske ska ta & passa på att göra sådana grejer, så kanske man hittar nån bra sida...

Feuflux

omjonasson.se
En polare frågade mig om jag besökt rollspelsforumet på rollspel.nu. Jag svarade nej, och tittade senare den dagen in här för att kolla vad det var för ett ställe, och sen var jag fast. :gremwink:

seinet

Swashbuckler

Jag har faktiskt hittat en sida som använts för ett projektarbete på högskolenivå på det viset. Jag skrev in "www.volcanoes.com" och kom mycket riktigt till den sidan, själva sidan i sig gav inte mycket info men länkarna gav ju lite mer.

/Seinet Wintermute - Skall sova nu

Svart dvärg med finskt påbrå

Det är jag det. Hittade nog hit via...ehhm... nu blev jag osäker.

Antingen...

... var det så att det var Legioth som först fann sidan och sedan skröt om sina kunskaper om att hitta sidor på nätet (Legioth skryter mycket om sina datakunskaper, hur simpla de än må vara :gremgrin: ) och att han hittat en bra sida om rollspel. Därmed blev jag intresserad och så kom jag hit och övervann Legioths oexistenta popularitet med hästlängder genom OT-inlägg, för att sedan dra ut i fält...

...eller...

Så kom jag en dag i början på maj, ridande på min vita springare. Jag red för att rädda en rollspelsvärlds undergång, för att få kärleken att åter blomstra. När jag kom skrattade alla, och pekade på den lille dvärgen på den stora vita springaren. Men de fick äta upp sitt skratt, ty jag frälste världen med en hel del oseriöst babbel, för att sedan sätta av mot nya grönklädda och kamouflerade mål.

/BD, som ger en eloge åt Rising för hans fina SLP-lektion.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Om jag inte minns fel så började med att jag följde en länk ifrån Neogames hemsida. På den tiden såg inte forumet mycket ut för världen och det dröjde ett bra tag innan jag blev en återkommande besökare. Det bristfälliga utelivet i Eslöv kombinerat med misslyckade ekonomistudier ledde till att jag registerade mig och började skriva inlägg. Rent allmänt har det varit så att ju tråkigare jag har haft det desto fler inlägg har jag skrivit. Följaktligen skrev jag ibland mer än 30 inlägg om dagen när jag gick på en datorkurs på KomVux. :gremsmile:

Balderk

Swashbuckler
Jag hittade den genom att en kompis (XertaiX) visade den för mig 2002-04-27... fastnade för sidan nästan direkt, även om jag mest läste i början, de första fem månaderna skrev jag kanske 100 inlägg, men nu är jag här, även om jag tyvärr spelat en massa couronne och Silent Hill och andra spel de sista två veckorna, men det löser sig nog snart... Hur min kompis hittade hit vet jag faktiskt inte.

/Balderk, ska mönstra på söndag

Balderk

Swashbuckler

Jo jag med. Fast med företagshemsidor är det väl enklast. Det måste väl alla gjort?

/Balderk

Johan K

Gammal & dryg
Re: Svart dvärg med finskt påbrå

Så kom jag en dag i början på maj, ridande på min vita springare. Jag red för att rädda en rollspelsvärlds undergång, för att få kärleken att åter blomstra. När jag kom skrattade alla, och pekade på den lille dvärgen på den stora vita springaren. Men de fick äta upp sitt skratt, ty jag frälste världen med en hel del oseriöst babbel, för att sedan sätta av mot nya grönklädda och kamouflerade mål.

Ja, den här anledningen känns ju klart mer episk & bra... :gremtongue: