Det. Finns. Inget. Annat. Sätt.Vitulv said:Haha, nej tackGubbster T. Pokémon said:Du begriper att vi är tvungna att göra dig till redaktör och projektledare för vår remake nu?
Det finns inget annat sätt.
Det. Finns. Inget. Annat. Sätt.Vitulv said:Haha, nej tackGubbster T. Pokémon said:Du begriper att vi är tvungna att göra dig till redaktör och projektledare för vår remake nu?
God45 said:
Ok, skyll dig själv.Gubbster T. Pokémon said:Det. Finns. Inget. Annat. Sätt.Vitulv said:Haha, nej tackGubbster T. Pokémon said:Du begriper att vi är tvungna att göra dig till redaktör och projektledare för vår remake nu?
Håller med. Bra synpunkter, tack!Herr Grönstedt said:Jag brukar (som lärare i interaktionsdesign) alltid rekommendera mina studenter att man vända ut och in på databasen och visar så mkt innehåll som möjligt redan på förstasidan så att man inte bara visar dess struktur.
Det skulle du kunna göra här genom att i dina "tiles" lägga de senaste inläggens rubriker så att man kan klicka på dem direkt. Då blir hela förstasidan mer dynamisk och bubblande vilket är kritiskt för att ett community ska bli levande och locka till inlägg. Det är bl a därför småpraten och senaste inlägg fyller viktiga funktioner.
EDIT: Ser bra ut i övrigt. Inte helt hundra på top-navin med dropdown-menyerna. Det får jag tänka lite mer på.
Det blir lite tajt, men kan funka på de större rutorna. Vad tror du om det här?Herr Grönstedt said:Jag brukar (som lärare i interaktionsdesign) alltid rekommendera mina studenter att man vända ut och in på databasen och visar så mkt innehåll som möjligt redan på förstasidan så att man inte bara visar dess struktur.
Det skulle du kunna göra här genom att i dina "tiles" lägga de senaste inläggens rubriker så att man kan klicka på dem direkt. Då blir hela förstasidan mer dynamisk och bubblande vilket är kritiskt för att ett community ska bli levande och locka till inlägg. Det är bl a därför småpraten och senaste inlägg fyller viktiga funktioner.
EDIT: Ser bra ut i övrigt. Inte helt hundra på top-navin med dropdown-menyerna. Det får jag tänka lite mer på.