Gamiel Myrmidon Joined 22 Dec 2013 Messages 4,303 Location Stockholm Monday at 21:59 #81 Bolongo said: Nej, vi talar så klart om D&D här. Click to expand... Så dvärgbloden i Demonstaden från Mörkrets Väktare? För bortsätt från elemtarerna är de väl de enda gnomerna i D&D.
Bolongo said: Nej, vi talar så klart om D&D här. Click to expand... Så dvärgbloden i Demonstaden från Mörkrets Väktare? För bortsätt från elemtarerna är de väl de enda gnomerna i D&D.
Bolongo Herr Doktor Joined 6 Apr 2013 Messages 4,374 Location Göteborg Monday at 22:11 #82 Gamiel said: Så dvärgbloden i Demonstaden från Mörkrets Väktare? För bortsätt från elemtarerna är de väl de enda gnomerna i D&D. Click to expand... Nu spelar du bara dum för sakens skull.
Gamiel said: Så dvärgbloden i Demonstaden från Mörkrets Väktare? För bortsätt från elemtarerna är de väl de enda gnomerna i D&D. Click to expand... Nu spelar du bara dum för sakens skull.
Gamiel Myrmidon Joined 22 Dec 2013 Messages 4,303 Location Stockholm Monday at 22:20 #83 Bolongo said: Nu spelar du bara dum för sakens skull. Click to expand... Sant men D&D kan lika gärna stå för DoD som DnD. Och jag medger att jag har problem m DnDs gnomer.
Bolongo said: Nu spelar du bara dum för sakens skull. Click to expand... Sant men D&D kan lika gärna stå för DoD som DnD. Och jag medger att jag har problem m DnDs gnomer.