Nekromanti Hur raggar man upp rollspelstjejer?

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Re: Vavva presenterar lösningen

"Då tror jag att du har issus på något sätt om du känner dig så pass äcklad. Jag vet inte om det är friskt att bli så grotseskt äcklad av en människa som påkar vara naken och sexuell liksom. Det är rätt vanligt."

Klart jag har "issues", jag är ju misantrop! :gremgrin:

Men det kan vara kul att ställa frågan till heterosexuella tjejer: "Vad är det ni finner så attraktivt med män?" Och varje exempel de har givit har varit precis samma saker som fyller mig med illamående. Smaken är som baken, antar jag...

Eller jag kan ju förstås vara tok-lesbisk också :gremgrin:
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: Vavva presenterar lösningen

Är du verkligen säker på att de är hetero? Tjejer med katter är ju som killar med Village People-skivor.

Min gaydar bleepar iaf för fullt.

Jag tror att de bara säger att de är hetero till dig, eftersom de är straight edge-flator och inte vill pussas med någon som luktar rök.

/Rising
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
ROTFLMAO!

Är du verkligen säker på att de är hetero? Tjejer med katter är ju som killar med Village People-skivor.
:gremgrin: "Vill du komma hem och klappa min misse?"
"Jaaa... fan hon hade katt!"

Min gaydar bleepar iaf för fullt.
*ser framför sig Rising som ser ut ungefär som Spidde när Spindelsinnet surrar som en bikupa*

Jag tror att de bara säger att de är hetero till dig, eftersom de är straight edge-flator och inte vill pussas med någon som luktar rök.
*ser framför sig förskräckta "straight edge-flator" som desperat kramar slumpmässiga män och piper "oooh vad jag älskar en äkta PENIS!" bara för att avskräcka stackars Vavva*

Erik
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,998
Location
Rissne
Re: Pizza och saffranshonung

Jag väljer själv att variera innehållet på min pizza och krydda upp den med lite chili
Jag också. Men hur man än ser på saken är det ändå samma deg i botten, samma fett, etc. Det finns en gräns för hur mycket man kan variera pizzan, speciellt om man vill fortsätta tycka att den är god.

(Som en parentes är den enda pizza jag faktiskt ätit de senaste 4-5 årten en Opera med ägg och bea)

P.s. Min sambo är en bisexuell rollspelskille som inte är alltför oäven. *leker kontaktannons* D.s.
Bor inte ni hemskt långt bort? Nåja, om jag råkar vara i krokarna, eller om han känner för en liten resa, så har han en liten homooskuld att ta här. Trots min bisexualitet har jag faktiskt aldrig "gjort det på riktigt" med en kille. Längsta jag kommit är kyssar och mycket lätt petting.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,998
Location
Rissne
Re: Vavva presenterar lösningen

Ok, men om man känner sig äcklad av att tänka på män i en sexuell situation (alltså jag menar kräkframkallande äcklad). Så kan man väl anta att man är hetero utan särskilt stor eftertanke eller hur?

Om så är fallet så är jag nog trygg i min heterosexualitet.

Jag menar givetvis ingenting illa mot män överlag, men bara tanken på att se en man (vilken man som helst) naken får magen min att slå bakut. Sorry fellas, but you will never be my (har ALLTID velat använda den "smileyn").
Du tillhör med andra ord den grupp människor vi i vår umgängeskrets på ett kamratligt sätt mobbar sönder och benämner med den kärleksfulla termen "garderobsmonster"...

//Krank, som är nästan helt säker på att monosexualitet är kulturellt betingad, och att alla egentligen är bisexuella
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Re: Vavva presenterar lösningen

Deras riksorganisation heter nästan som vår (SVERAK/SVEROK, what's the difference?), det vimlar av singla heterotjejer och det enda man behöver göra är att gilla katter. Vad faen väntar ni på?!

Och ja, det finns rollspelare bland dem också...
Så ett bra sätt att träffa rollspelstjejer är att gå på kattutställning. Det tipset var lite av en högoddsare måste jag säga =)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,998
Location
Rissne
Re: Seriösa förslag

Du verkar ju ha ett image galleri, kan du inte ragga på tjejer som gillar din konst?
Jag har också ett bildgalleri, inte har jag fått mer brudar för det =)
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Re: Seriösa förslag

Du verkar ju ha ett image galleri, kan du inte ragga på tjejer som gillar din konst?
Mja, min serietidningsgubbar med stora vapen brukar hamna i mitt porrskåp till dess att jag har koll på vad det är för en människa jag trasslat ihop mig med. Jag är lite osäker när det kommer till den biten.
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Seriösa förslag

Dood, jag kanske skulle leta bland kvinnor som gillar att bli avporträtterade och be dem skicka sina bilder (inga snuskiga bilder, vanliga foton) till dig, då. :gremwink: Tro mig, det finns de som uppskattar det.

Och sådana kvinnor ska du naturligtvis snoka efter på bildbytarsidor. Ta en snuskig sida, så kan du köra en combo med mitt och Risings snack om internetsnusk. Ingen kommer att tycka dina bilder är konstiga. En kille som kan teckna och är beredd att teckna på beställning och leverera på ett sådant ställe är en true stud.

Var beredd på att flickorna har grotesk fantasi, dock. :gremsmirk:

Erik
 

Nightowl

Champion
Joined
17 May 2000
Messages
8,341
Location
Avliden, Tristerbotten
Re: Seriösa förslag

Jag har då attraherat sexuellt intresse från bägge könen genom att presentera bilder på lämpligt ställe, och jag ritar fan inte bättre än nån av er. Man måste för fan work the crowd, man kan inte sitta i köksskåpet och undra varför det inte kommer nån misa och tröstar knyttet Krank.

Erik
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,964
Location
Sandukar
Re: Vavva presenterar lösningen

//Krank, som är nästan helt säker på att monosexualitet är kulturellt betingad, och att alla egentligen är bisexuella

...och pedofiler. Och nekrofiler. Och Koprofager. Och...

Eller så är det inte så. Det är en så ansträngd klyscha att "alla egentligen är bi".
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Re: Vavva presenterar lösningen

"...och pedofiler. Och nekrofiler. Och Koprofager. Och...

Eller så är det inte så. Det är en så ansträngd klyscha att "alla egentligen är bi".


Jag tänkte säga ungefär samma sak. Om man hävdar att "alla egentligen är bi" så kan man ju lika gärna gå och påstå att det "inte finns några sexuella störningar". Same bullshit.

Men krank, vad är ett s.k "garderobsmonster" per definition? Monstruös på många sätt och vis vet jag redan att jag är (jag har allmänt liten respekt för grundläggande människovärde te.x), och det är jag dessutom plågsamt öppen med. Men termen "garderobsmonster" har jag aldrig hört förut måste jag säga...
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Dummadummadumma!

*surar*

Ni mobbar mig. Mitt ego är sårat. Nu måste jag gå och ragga upp katt-tjejer bara för att bevisa för er att ni är dumma! *hasar iväg*






*tassar tillbaka igen och surar demonstrativt i ett hörn*
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: SVERAK! [nOTinOT]

Vi har fortfarande det stackars katthuvudet. :gremwink:

Dessutom är vi en maffia. Full av unga tjejer, medelålders perseruppfödare och stilmedvetna, homosexuella män. Ja, och så lite katter förståss.
 

ro83rt

Swordsman
Joined
24 Sep 2001
Messages
646
Location
Vallentuna
Re: SVERAK! [nOTinOT]

Dessutom är vi en maffia. Full av unga tjejer, medelålders perseruppfödare och stilmedvetna, homosexuella män. Ja, och så lite katter förståss.
Sedan så är det väl precis som i alla andra djuruppfödningsammanhang att när det gäller skitsnack, bakomryggen pekande och vanlig hederlig backstabbing så får det Robinson-ön att likna ett kollektiv för bullätande, kärlek och gruppkramar?

Mitt ex, som indirekt var uppkomsten till tråden, höll på med kaniner och jag har pratat en del med hundutställare. Alla berättar om ett getingbo där ohederliga allianser skapas och bryts på samma dag. Jag föreställer mig att det arton resor värre med katter, för dom är ju som dom är. Leker med byten och är sanslöst egocentriska.
 

Sollyx_UBBT

Veteran
Joined
21 Jul 2007
Messages
62
Location
Göteborg
så svårt är det faktiskt inte är själv tjej och en sådan som älskar rollspel ( i alla former)

jag tror inte att det finns någon teknik inom att ragga rollspelstjejer. va dig själv gillar de dig inte skit i dem!

vill de inte ha dig så förtjänar de dig inte! (så tänker jag iallafall)

och att kunna få dem i sängen?! är det vad du är ute efter så tycker jag synd om dig sex är inte allt men mycket =3

men ärligt umgås med dem först som vän och se vart det leder...
 

Coffe_Kanon

Swordsman
Joined
10 Sep 2007
Messages
547
Location
Universums Nav
Re: SVERAK! [nOTinOT]

"Mitt ex, som indirekt var uppkomsten till tråden, höll på med kaniner och jag har pratat en del med hundutställare. Alla berättar om ett getingbo där ohederliga allianser skapas och bryts på samma dag. Jag föreställer mig att det arton resor värre med katter, för dom är ju som dom är. Leker med byten och är sanslöst egocentriska. "

Alla kattägare är nog inte så. De flesta kattägare (som jag har talat med) kan inte se bortom sin katts gulliga yttre, och tror att den är precis lika gosig på insidan som den ser ut att vara på insidan. De skulle ALDRIG kunna tänka sig att lilla Missan's favorithobby är att plåga fågelungar till döds, och att hon bara blir mer ivrig ju högre hennes offer skriker om nåd från sina små fågelstrupar. De blundar till och med för ett sådan beteende när de hittar spår från lilla Missans tidigare plågosessioner i from av kadaver på köksgolvet (jag antar att dessa kattägare försöker intala sig själva att djuret redan var dött). Katter är najs! :gremgrin:

Personligen är jag en hundmänniska, men jag kommer ändå mycket bra överens med katter (har faktiskt lyckats få de mest skygga och främlingsfientliga sorter att spinna vackert i min famn), jag antar att vi har samma sorts lynne helt enkelt. Men jag är ju givetvis fullt medveten om att katter är mordiska, sadistiska svin som skulle sticka en i ryggen så fort de fick chansen (om det gagnade dem). En hund däremot litar jag på i vått och torrt, våra hundar skulle slåss mot björnar och elefanter för att skydda våra liv. De är lojala intill döden. Det skulle aldrig en katt göra, så därför beundrar jag hundar mycket mer.

Men som sagt, jag tycker inte direkt illa om något av djuren, de kan inte rå för hur de är. Jag gillar båda två, jag råkar bara beundra hundarna mer än katterna.

//Coffe_Kanon - som har en känsla av att han alldeles nyss blev ärkehatad av en hel del kattälskande kvinnor och män i sverige med omnejd. :gremgrin:
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: SVERAK! [nOTinOT]

Visst fasen är det skitsnack och backstabbing. Nästan lika mycket som bland rollspelare. :gremgrin:

Dock har jag fått intrycket avatt det är värre med hunduppfödare eftersom det finns mer pengar och status i hundar än i katter. En kattuppfödare går oftast plusminus noll i slutändan, hunduppfödare kan ju ändå tjäna en hacka.
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: SVERAK! [nOTinOT]

Men jag är ju givetvis fullt medveten om att katter är mordiska, sadistiska svin som skulle sticka en i ryggen så fort de fick chansen (om det gagnade dem). En hund däremot litar jag på i vått och torrt, våra hundar skulle slåss mot björnar och elefanter för att skydda våra liv. De är lojala intill döden. Det skulle aldrig en katt göra, så därför beundrar jag hundar mycket mer.
Precis därför jag är kattmänniska! :gremgrin:

Jag tycker om att umgås med mordiska små egocentriska monster. De får mig att känna mig som hemma.
 
Top