Nekromanti Hur ser din nästa forumit ut

Lukas

Mannen i Gult
Jag gillar att ha ett ansikte på de jag känner, och det gör att jag fantiserar att ansikte på dem jag pratar med men som jag inte vet hur de ser ut.

Men det kanske bara är jag?

Hursomhelst så tänkte jag att det kunde vara kul om vi började gissa på hur de forumiter som man inte träffat ser ut i verkligheten. Man kan skriva så utförligt man vill så länge man inte skriver något som kan förolämpa personen i fråga.

En person som blir gissad på bör kanske inte gå ut och rätta på en gång eftersom det blir roligare om fler hinner gissa på samma person.

så låt mig börja

Cissi: Jag tror att Cissi är En blond tjej med korthår, jag gissar också på att hon inte är specielt lång och att hon har blå ögon.

Elmrig: Jag tror att Elmrig är lång, solbränd och har en väldit enkel och klassiskt gentelemanfrisyr, alltsom allt så tror jag han ser stilig ut och har ett riktigt gentlemanasett.

Björn den gode: Jag tror att han är kort, har glasögon med diskreta bågar, jag tror att björn ofta går i kostym eller skjotor och ser väldigt välvårdad och smart ut.

så vågar någon annan prova att gissa?
(Att gissa på dem som har en riktig bild är inte lika roligt)

//Lukas vars mentala bild på krank visade sig vara på pricken lik.

krank

Går ondskans ärenden
Lu-kaahz said:
Cissi: Jag tror att Cissi är En blond tjej med korthår, jag gissar också på att hon inte är specielt lång och att hon har blå ögon.
Av någon anledning har jag täönkt mig henne med brunt halvlångt hår. Vet inte varför.

anth

Vetefan
hm ... jag vet inte om jag tycker om tanken att ha fantasier om andra forumiter - det låter sjukt på något sätt. :gremsmile:

Sen blir jag alltid förvånad när jag träffar folk IRL - de ser aldrig ut som jag tänkt mig. :gremlaugh:

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Tror den här tråden kommer urarta i en fantasitråd om Cissi och att den låses om cirka 10 inlägg efter 2 varningar: 1 av Solve och 1 av Den svarte faronen. Det är min fantasi. Och den involverar INTE Cissi. :gremsmile:

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
/Spider är tillräckligt förvirrad med att försöka lista ut hur han själv ser ut för att våga fundera på hur fina andra människor är.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Det räcker väl med att titta på ett inlägg från Recca för att inte behöva gissa hur hon ser ut?

anth

Vetefan
Niklas73 said:
Tror den här tråden kommer urarta i en fantasitråd om Cissi och att den låses om cirka 10 inlägg efter 2 varningar: 1 av Solve och 1 av Den svarte faronen. Det är min fantasi. Och den involverar INTE Cissi. :gremsmile:
Väntar bara på att någon nekromantiker återupplivar den här tråden: WRNU kalender

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
anth said:
Niklas73 said:
Väntar bara på att någon nekromantiker återupplivar den här tråden: WRNU kalender
Shhhyyy.... jag fixar cthulhu.se om du är tyst....

Cissi

Up to no good.
Jag är väl präktig då och går tillbaka till ursprungsfrågan. :gremtongue:

God45: Jag tror att han är ljus och lång. Jag VET att han har värsta mysiga rösten, bred skånska när den är som finast. :heart:

Anchorman: Har jag fått för mig är ganska tunn och normallång. Ljust/mellanmörkt hår och bruna ögon.

Rymdhamster: Har jag fått för mig är ganska kort, mörkt hår och mörka ögon. Jag tror inte han har skägg. (Det kan dock vara en fint, egentligen tror jag han har korta ben, gyllengul päls och stora framtänder...)

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Cissi said:
Rymdhamster: Har jag fått för mig är ganska kort, mörkt hår och mörka ögon. Jag tror inte han har skägg. (Det kan dock vara en fint, egentligen tror jag han har korta ben, gyllengul päls och stora framtänder...)
Mycket spännande! Jag är nyfiken på vad andra har bildat sig för uppfattning om mig. Var inte rädda för att beskriva, jag kan ta det mesta =)

Själv har jag en märklig förmåga att koppla ihop folk med deras avatarer, hur avatarerna än ser ut =)

Men jag har funderingar kring Storuggla, då jag mig veterligen inte träffat herren (förutsätter jag för mycket nu?). Men jag har ett minne som en senildement guldfisk, så om vi har träffats på exmepelvis mitt första repetikon så ber jag om ursäkt =)

Min bild av storuggla:
Runt huvud med ganska stor näsa. Mörkt hår som kanske börjar tunnas ut lite grann. Litet, vältrimmat skägg, också mörkt. Runda glasögon.

Lukas

Mannen i Gult
Rymdhamster said:
Cissi said:
Mycket spännande! Jag är nyfiken på vad andra har bildat sig för uppfattning om mig. Var inte rädda för att beskriva, jag kan ta det mesta =)
Jag tror liskom cissi att du är kort, men jag tror däremot att du långt blont hår, med ett ljust stort skägg. Samtidigt tror jag att du är lite åt det kraftigare hållet.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Rymdhamster said:
Cissi said:
Rymdhamster: Jag tror han är medellång, gillar vinter rockar. Han går i huvtröjor på sommaren och sandaler. Har kort hår lite sand brunt, kort klippt skägg utan mustasch. Rösten är inte jätte mörk men trevligt att lyssna på. Ganska lugn offentligt men privat ganska sprallig.

//Spider som baserar detta på ca totalt 50 vrållådan inlägg.

Cissi

Up to no good.
krank said:
Lu-kaahz said:
Av någon anledning har jag täönkt mig henne med brunt halvlångt hår. Vet inte varför.

För all del, gissa vidare. :gremsmile:

God45

#PrayersForBahakan
Cissi said:

God45: Jag tror att han är ljus och lång. Jag VET att han har värsta mysiga rösten, bred skånska när den är som finast. :heart:
191 cm och blond. Du är duktig på det här :gremsmile: Och trevligt att du gillar min röst :heart:

Jag har ju sett din skype bild men där ser man inte hårfärg så jag får gissa på det :gremsmile:

Hmmm... Jag vill lite ta och satsa på rödhårig trots de låga oddsen pga din personlighet... Men jag tänker säga brunnet åt det ljusare hållet. Har jag rätt? :gremsmile:

Cassius

Hero
Spider Jerusalem:

Han är halvlång, lite över medel. Har glasögon och är lite benig. Han gillar stiliga kläder, han var tidigare inne på att 40-tals mode, men slutade för att var för inne. När han var yngre, nu är han mellan 30 och 40, hade han svarta kläder och läste mycket. Alla blir chokade när det visar sig att han är religiös.

Cissi

Up to no good.
God45 said:
Cissi said:

191 cm och blond. Du är duktig på det här :gremsmile: Och trevligt att du gillar min röst :heart:

Jag har ju sett din skype bild men där ser man inte hårfärg så jag får gissa på det :gremsmile:

Hmmm... Jag vill lite ta och satsa på rödhårig trots de låga oddsen pga din personlighet... Men jag tänker säga brunnet åt det ljusare hållet. Har jag rätt? :gremsmile:
Njae. Nej. :gremwink:

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Den här tråden påminner om då jag tokfreebaseade på en chat om hur en tjej bodde men påstod att jag visste hur hon bodde. Jag gissade rätt på hur huset var uppbyggt och hon blev allt mer och mer rädd. Det var rätt skoj.

Cassius

Hero
God45 said:
Cissi said:

FUUUUUUUUUUSK! Jag vet inte hur många gånger jag har refererat till Cissis hårfärg i din närvaro, både på Skype och i vrååålisen.