Nekromanti Hur ser din nästa forumit ut

Zorbeltuss

Hero
Spider Jerusalem är chrulls tvillingbror, ser lite indie ut och är snyggare än mig alltså. Detta baserar jag på att jag har för mig att chrull hade den avataren för 5-6 år sedan.

/Zorbeltuss som ser ut... genom fönstret

Cissi

Up to no good.
Jag tror att Iskaral är lång och vältränad, solbränd med självlockigt, ljust hår... vänta nu... det var ju hans zombiekaraktär...

Jag tror att Iskaral är normallång, har mörkt hår och glasögon. Bruna ögon.

Jag tror att Zorbeltuss är ganska lång och smal och har glasögon.

Jag tror att KK har ett ganska fyrkantigt ansikte och mörkt, kort hår. Renrakad.

Jag tror att Xyas är rödlätt och har glasögon, medellång. Smal.

Radioaktiv

Hero
Jag vill tillägga att jag tänker alla är skit snygga. Att ni har riktigt snygga kläder på er och röker cigaretter på era kontor när ni skriver. Det finns nog inte en enda person på forumet som jag inte skulle kunna tänka mig lägra. Det skulle kanske vara några av dom som har bilder på sig vilket förstör min bild lite. Jag tänker också att ni är äldren mig och att ni hade haft en del att lära mig i sänghalmen.
Tror jag tänker lite så jag också, fast i hemlighet. :gremwhistle:

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Zorbeltuss said:
Spider Jerusalem är chrulls tvillingbror, ser lite indie ut och är snyggare än mig alltså. Detta baserar jag på att jag har för mig att chrull hade den avataren för 5-6 år sedan.

/Zorbeltuss som ser ut... genom fönstret
Wunderbar... den var bra den med.

Recca

Femme Fatale
Cassius said:
Jag vill tillägga att jag tänker alla är skit snygga. Att ni har riktigt snygga kläder på er och röker cigaretter på era kontor när ni skriver. Det finns nog inte en enda person på forumet som jag inte skulle kunna tänka mig lägra. Det skulle kanske vara några av dom som har bilder på sig vilket förstör min bild lite. Jag tänker också att ni är äldren mig och att ni hade haft en del att lära mig i sänghalmen.
Jag brukar tänka att alla är lika snygga som på sina bilder. Fast sen så blir jag sur på att jag inte törs ha en realistisk bild på mig själv.

Brynolf

Dum fan
Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...

Lukas

Mannen i Gult
Cissi said:
Jag tror att Xyas är rödlätt och har glasögon, medellång. Smal.
Jag tror att xyas har androgynt utseende och att det är svårt att avgöra kön på hen (har kanske att göra med att jag inte vet om hen är en kille eller tjej), jag tror att hen har kort kolsvart hår och är ganska kort.

God45

#PrayersForBahakan
Recca said:
Cassius said:
Jag brukar tänka att alla är lika snygga som på sina bilder. Fast sen så blir jag sur på att jag inte törs ha en realistisk bild på mig själv.
Du ser snygg ut över skype med :gremsmile:

Übereil

Swashbuckler
Radioaktiv said:
Va? Men du ser ju så bra ut, I've met you :gremwink:
Jag hade hållit med om det där om det inte är för att jag har så svårt att ge folk komplimanger. Särskilt vad gäller utseende.

Übereil

Zorbeltuss

Hero
Cassius said:
Ha, jag kan överbevisa dig, jag röker inte cigaretter, jag röker bara pipa och cigarr.
Men du ser ju ut som Lenin så jag kan ju definitivt tänka mig ett utbyte.

/Zorbeltuss

God45

#PrayersForBahakan
Brynolf ser för mig gammal och klok ut. Lite som Ian Mckellen fast lite yngre. Han röker nog en pipa eller cigarrer.

Det är intrycket jag fått från hans poster i alla fall :gremsmile:

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Zorbeltuss said:
Cassius said:
Ha, jag kan överbevisa dig, jag röker inte cigaretter, jag röker bara pipa och cigarr.
Men du ser ju ut som Lenin så jag kan ju definitivt tänka mig ett utbyte.

/Zorbeltuss
Cigariller är underbara.

Cassius

Hero
Brynolf said:
Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...
Men du däremot är en riktigt viking. Du är mörkblond och har eller har haft hår till axlarna, du gillar linnen och öl. Du är inte tjock, men det börjar komma fram en liten kula. Innan de var du som gjord för ett slagfält, dina breda axlar får dig att se ut som en vägg, dina bicpes blänker i solen när du dricker öl. Det enda som saknas dig här i världen är någon som förstår dig, som du kan bilda familj med och en värdig fiende på slagfältet, allt motstånd har varit för enkelt!

VI SES I VALHALLA!

Zorbeltuss

Hero
Cissi said:
Jag tror att Zorbeltuss är ganska lång och smal och har glasögon.
Definitionsfråga, inte direkt men bmi't blir bättre och bättre, det synfelet jag har påverkas inte av glasögon, men jag har ett par pilotbrillor hemma.

/Zorbeltuss

Recca

Femme Fatale
Radioaktiv said:
Va? Men du ser ju så bra ut, I've met you :gremwink:
God45 said:
Du ser snygg ut över skype med :gremsmile:
Übereil said:
Jag hade hållit med om det där om det inte är för att jag har så svårt att ge folk komplimanger. Särskilt vad gäller utseende.

Übereil
Åh. :gremsmile:

Jag har inte den bästa självkänslan, hörrni. Kramar.

/Recca, glad.

Zorbeltuss

Hero
Hmm, ska denna tråden uppföljas med bildbevis så behöver jag att någon fotar mig, nyaste fotot jag har på mig är från 2006. Om inte så är det ett lite tråkigt resultat.

/Zorbeltuss

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Zorbeltuss said:
Hmm, ska denna tråden uppföljas med bildbevis så behöver jag att någon fotar mig, nyaste fotot jag har på mig är från 2006. Om inte så är det ett lite tråkigt resultat.

/Zorbeltuss
//Spider har nästan bara bilder där han brinner eller nästan brinner.