Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Eh? Låter spännande! Självförvållat eller?Spider Jerusalem said://Spider har nästan bara bilder där han brinner eller nästan brinner.
Eh? Låter spännande! Självförvållat eller?Spider Jerusalem said://Spider har nästan bara bilder där han brinner eller nästan brinner.
Jag kan ta en bild på dig om du vill.Zorbeltuss said:Hmm, ska denna tråden uppföljas med bildbevis så behöver jag att någon fotar mig, nyaste fotot jag har på mig är från 2006. Om inte så är det ett lite tråkigt resultat.
/Zorbeltuss
Samma här. De jag inte träffat är sina avatarer. Tyvärr har jag börjat förstå att Cassius inte är den där häftiga katten på bilden, det är lite en besvikelse. Ond bråd död uppfattar jag dock fortfarande som en katt.Brynolf said:Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...
Misstänker att det blir lättare för en Göteborgare, men är du i närheten får du gärna göra det.Recca said:Jag kan ta en bild på dig om du vill.Zorbeltuss said:Hmm, ska denna tråden uppföljas med bildbevis så behöver jag att någon fotar mig, nyaste fotot jag har på mig är från 2006. Om inte så är det ett lite tråkigt resultat.
/Zorbeltuss
Jag kan vara precis vad du vill...Vimes said:Samma här. De jag inte träffat är sina avatarer. Tyvärr har jag börjat förstå att Cassius inte är den där häftiga katten på bilden, det är lite en besvikelse. Ond bråd död uppfattar jag dock fortfarande som en katt.Brynolf said:Sånt här är jag sämst på. I min hjärna ser alla ut som sina avatarer. Dvs Cassius är en katt, Pärsson är en elefant, osv. Mer abstrakta avatarer som min, Genesis och Cissis gör det lite knepigare. Där brukar det dyka upp lite flummiga associationer kopplade till bilden. Genesis våg-bild har jag tex på nåt vis fått till "Ensam är stark" -> "Liam Gallagher" -> "oas" -> "kamel". Fråga inte...
Det är bara du.Lu-kaahz said:Men det kanske bara är jag?
Ond bråd död said:Jag tänker mig alla män som hipsters och alla kvinnor som fd goths.
Jag är också en katt. Det är du också!Ond bråd död said:Jag tänker mig alla män som hipsters och alla kvinnor som fd goths.
Själv är jag en katt.
Låter hett.Spider Jerusalem said://Spider har nästan bara bilder där han brinner eller nästan brinner.Zorbeltuss said:Hmm, ska denna tråden uppföljas med bildbevis så behöver jag att någon fotar mig, nyaste fotot jag har på mig är från 2006. Om inte så är det ett lite tråkigt resultat.
/Zorbeltuss
Jag tänker mig alla män som hipsters och alla kvinnor som fd goths.
Oj, hm... jag tar det som en komplimang om det är ok. Och skägget mitt har börjat gråna på sina ställen fast jag knappt är över 30 så någon sanning kanske det ligger i det. Pipan kommer så väl småningom, när EU hamrat ihjäl snusproducenterna.God45 said:Brynolf ser för mig gammal och klok ut. Lite som Ian Mckellen fast lite yngre. Han röker nog en pipa eller cigarrer.
Det är intrycket jag fått från hans poster i alla fall
Jag var så nära att skriva snus men gick med pipa istället, dammnit!Brynolf said:Oj, hm... jag tar det som en komplimang om det är ok. Och skägget mitt har börjat gråna på sina ställen fast jag knappt är över 30 så någon sanning kanske det ligger i det. Pipan kommer så väl småningom, när EU hamrat ihjäl snusproducenterna.God45 said:Brynolf ser för mig gammal och klok ut. Lite som Ian Mckellen fast lite yngre. Han röker nog en pipa eller cigarrer.
Det är intrycket jag fått från hans poster i alla fall
Nä. OBD hade den bästa beskrivningen i praten, men eftersom han är en slapptask (katt, ni vet) tar jag på mig att återge den.God45 said:Kraetyz ser ut som Hercules, fast inte Hercules i hans avatar utan Hercules från Xena tv-serien