Jag har två delar; en för TV-tittande och spelande, och en för jobb och datorspelande.
Datorhörnan
Som synes har jag bokhyllor bakom mig med skrivare, surroundhögtalare och diverse datortillbehör (hårddiskar, joystick, USB-konferensmikrofon) samt min server (längst nere vid golvet). Och böcker. Och filmer. etc.
Min stationära med ordentlig skärm gör jag allting med - surfar och skriver och jobbar och spelar. Ubuntu när jag kan, Windows 7 när jag måste.
Ritplattan kopplas in när den behövs.
Netbooken används som en "andra skärm", främst för IRC (som jag också kör MSN/ICQ genom). Den är kopplad via wifi och Synergy så att jag använder samma tangentbord/mus till båda datorerna.
Bredvid den ligger min mobiltelefon och min ipod touch; på senare tid har även min nya Nook Color legat där i närheten för att jag enkelt ska kunna komma åt den och experimentera med den när det behövs. (det är alltså grejen som ser ut som en filofax...
De flesta kablar har jag fått upp från golvet; det som är kvar är de som går till servern och högtalarna som måste snyggas till lite.
Tv/tv-spelshyllan
Här ses min TV, mina spelkonsoller (xbox, xbox 360, ps2, gamecube), min tv-box och min WD TV HD Live som jag strömmar video till TV'n med. Allt är ihopkopplat, såklart.
(Och japp, jag har trummor och gitarrer - och mikrofon - till rock band också...)
Mot motsatta väggen mot tv-spelshyllan står en soffa med bord.
Så, det är mitt nördiga arbets/spelvardagsrum =)