Rickard
Urverk speldesign
Forumsbeskrivningarna
"Jag fattar inte hur du kan ha nytta av favorittrådarna eftersom det finns ett maxantal man kan ha; själv använder jag bokmärken för särskilt bra trådar istället."
Jag har trådar, vars existens jag vet att jag kommer att glömma, men som kommer att vara mig till gagn i framtiden. Layoutsaker, regeltankegångar, upplägg och så vidare.
"jag använder dem bara inte) är det väl bara att ha området med favoritforum i mitten av fönstret när du uppdaterar? Då slipper du ju scrolla för att se de nya inläggen."
"Tänkte inte på det".
Ska testa det i framtiden.
"Exemplifiera gärna. Själv tycker jag att det är sällan det är några tveksamheter."
Makarforumet eller rollspelsforumet? Samma tema, olika forum.
Hugget som stucket? Ämnesraden pekar ju mot makarforumet (=regelforumet?).
OT-forumet? Visste inte var jag skulle lägga den.
En tråd som du flyttade. Vad var det nu om tveksamheter?
Jag menar; du har klart för dig med dina tolkningar. Fast vem säger att de är universiella? Nä, precis.
/Han som flera gånger har tvekat mellan makar- och rollspelsforumet.
"Jag fattar inte hur du kan ha nytta av favorittrådarna eftersom det finns ett maxantal man kan ha; själv använder jag bokmärken för särskilt bra trådar istället."
Jag har trådar, vars existens jag vet att jag kommer att glömma, men som kommer att vara mig till gagn i framtiden. Layoutsaker, regeltankegångar, upplägg och så vidare.
"jag använder dem bara inte) är det väl bara att ha området med favoritforum i mitten av fönstret när du uppdaterar? Då slipper du ju scrolla för att se de nya inläggen."
"Tänkte inte på det".

"Exemplifiera gärna. Själv tycker jag att det är sällan det är några tveksamheter."
Makarforumet eller rollspelsforumet? Samma tema, olika forum.
Hugget som stucket? Ämnesraden pekar ju mot makarforumet (=regelforumet?).
OT-forumet? Visste inte var jag skulle lägga den.
En tråd som du flyttade. Vad var det nu om tveksamheter?

Jag menar; du har klart för dig med dina tolkningar. Fast vem säger att de är universiella? Nä, precis.
/Han som flera gånger har tvekat mellan makar- och rollspelsforumet.