Rickard
Urverk speldesign
Forumsbeskrivningarna
"Jag fattar inte hur du kan ha nytta av favorittrådarna eftersom det finns ett maxantal man kan ha; själv använder jag bokmärken för särskilt bra trådar istället."
Jag har trådar, vars existens jag vet att jag kommer att glömma, men som kommer att vara mig till gagn i framtiden. Layoutsaker, regeltankegångar, upplägg och så vidare.
"jag använder dem bara inte) är det väl bara att ha området med favoritforum i mitten av fönstret när du uppdaterar? Då slipper du ju scrolla för att se de nya inläggen."
"Tänkte inte på det". Ska testa det i framtiden.
"Exemplifiera gärna. Själv tycker jag att det är sällan det är några tveksamheter."
Makarforumet eller rollspelsforumet? Samma tema, olika forum.
Hugget som stucket? Ämnesraden pekar ju mot makarforumet (=regelforumet?).
OT-forumet? Visste inte var jag skulle lägga den.
En tråd som du flyttade. Vad var det nu om tveksamheter?
Jag menar; du har klart för dig med dina tolkningar. Fast vem säger att de är universiella? Nä, precis.
/Han som flera gånger har tvekat mellan makar- och rollspelsforumet.
"Jag fattar inte hur du kan ha nytta av favorittrådarna eftersom det finns ett maxantal man kan ha; själv använder jag bokmärken för särskilt bra trådar istället."
Jag har trådar, vars existens jag vet att jag kommer att glömma, men som kommer att vara mig till gagn i framtiden. Layoutsaker, regeltankegångar, upplägg och så vidare.
"jag använder dem bara inte) är det väl bara att ha området med favoritforum i mitten av fönstret när du uppdaterar? Då slipper du ju scrolla för att se de nya inläggen."
"Tänkte inte på det". Ska testa det i framtiden.
"Exemplifiera gärna. Själv tycker jag att det är sällan det är några tveksamheter."
Makarforumet eller rollspelsforumet? Samma tema, olika forum.
Hugget som stucket? Ämnesraden pekar ju mot makarforumet (=regelforumet?).
OT-forumet? Visste inte var jag skulle lägga den.
En tråd som du flyttade. Vad var det nu om tveksamheter?
Jag menar; du har klart för dig med dina tolkningar. Fast vem säger att de är universiella? Nä, precis.
/Han som flera gånger har tvekat mellan makar- och rollspelsforumet.