Hopp och lek!
"Det jag syftade på var att moderatorerna väljer sida i diskussionerna. Med detta menar jag inte saker som att t.ex. Krille inte tycker att Vampire är skräck, utan mer att t.ex. Azagthoth försvarar and´s kommentar till Arcana. Detta bör inte ske på ett forum som gör anspråk på att vara seriöst."
Tja, just det här fallet är faktiskt enligt min ringa åsikt solklart. Arcanas påhopp på and (för det var faktiskt inget annat än ett påhopp) borde åtminstone ge and en möjlighet att säga ifrån. Om Arcana får skälla på and så måste and få skälla tillbaks. På den punkten finns det ingen moderator i världen som kan säga emot det. Helst skulle inget av inläggen synas över huvud taget, men ska nu något inlägg förekomma så ska båda förekomma. Två fel blir inte ett rätt, men det blir i alla fall jämvikt.
Med det sagt så skulle jag uppmana alla inblandade i denna tråd att lugna ner sig, ta en kopp de, gå ut och röka, titta på det vackra vädret och i största allmänhet fyllas av frid och harmoni. Ingen mår bättre av att Arcana hoppar på and, and hoppar tillbaks, Azagthoth försvarar ands rätt att hoppa, Elder Girov angriper Azagthoths försvar av ands hopprätt, eller att jag själv kliver in emellan och tycker "ge fan i att hoppa!"
Kort sagt, skärp er! Ni är inte här för att hoppa på varandra!