Zorbeltuss
Hero
Vit elefant då? Jag är på.
/Luna Lovegood
/Luna Lovegood
Vad jag vet så finns det ingen annat krav än att man är registrerad på forumet och vill träffas och spela spel.Finns det fler kriterier än att hänga på forumet för att få dyka upp?
Ungefär så, förra året spelades det en hel del indierollspel och brädspel.Blir det spontanspel beroende på vilka som är där och vad de har lust med för tillfället?
Ska inte lova något då det är Cissi som är värdina, men jag misstänker att ni är varmt välkommna.Ska kolla vad för möjligheter jag har att komma förbi (i så fall drar jag med sonen (13) om det skulle vara ok). Ser iofs osäkert ut eftersom jag nyss såg detta. Ett lovvärt initiativ inte desto mindre.
Försök komma ihåg att du sa det här efter helgenMcAber said:Tackar!
Du verkar inte så ond.
Det kommer nog dyka upp lite minions så reggad är inget krav, bara man känner sig hemma i ett rollspelsgäng är man välkommen!McAber said:Hej!
Finns det fler kriterier än att hänga på forumet för att få dyka upp?
Blir det spontanspel beroende på vilka som är där och vad de har lust med för tillfället?
Ska kolla vad för möjligheter jag har att komma förbi (i så fall drar jag med sonen (13) om det skulle vara ok). Ser iofs osäkert ut eftersom jag nyss såg detta. Ett lovvärt initiativ inte desto mindre.
/McAber