Så trevligtLu-kaazh said:Vicotnik said:Lukas, det finns 1 plats kvar i bilen om du är intresserad.
varför skulle jag vilja åka med er?
...
klart jag vill ha en plats i bilen

Så trevligtLu-kaazh said:Vicotnik said:Lukas, det finns 1 plats kvar i bilen om du är intresserad.
varför skulle jag vilja åka med er?
...
klart jag vill ha en plats i bilen
Klart du ska komma förbi även om det bara blir någon/några timmar.Feuflux said:Lite oklart om vi får besök den helgen, men annars ska jag säkert kunna hitta en lucka och titta förbi.![]()
Feuflux said:Lite oklart om vi får besök den helgen, men annars ska jag säkert kunna hitta en lucka och titta förbi.![]()
Sia said:Uppdatering: Jag har nu smidigt tillräckligt många planer (stort tack till de forumiter som hjälper mig med detta!) för ett one-shot att spelleda på huskonventet.![]()
Jag lovade ju förra året att jag skulle komma, så det ska jag, finns det någon luftmadrass över?Cissi said:Hej!
I slutet av januari förra året så fick jag nöjet att husa en hög trevliga forumiter hemma i huset. Det var en trevlig helg med mycket spel och trevlande och jag tänker att vi behöver göra om det!
Så,
Huskonvent hos Cissi (och Mårten) i Linköping.
Helgen den 14-16 februari.
Alla är välkomna, sovplatser finns för att hysa 3-5 personer.
Jag bor mitt i Linköping nu, 20 min promenad från resecentrum.
För adress och telefonnummer om ni är intresserade, skicka ett PM. Anmäl er så jag vet hur jag ska planera.
/Cissi
Luna Lovegood said:Jag lovade ju förra året att jag skulle komma, så det ska jag, finns det någon luftmadrass över?Cissi said:Hej!
I slutet av januari förra året så fick jag nöjet att husa en hög trevliga forumiter hemma i huset. Det var en trevlig helg med mycket spel och trevlande och jag tänker att vi behöver göra om det!
Så,
Huskonvent hos Cissi (och Mårten) i Linköping.
Helgen den 14-16 februari.
Alla är välkomna, sovplatser finns för att hysa 3-5 personer.
Jag bor mitt i Linköping nu, 20 min promenad från resecentrum.
För adress och telefonnummer om ni är intresserade, skicka ett PM. Anmäl er så jag vet hur jag ska planera.
/Cissi
/Luna Lovegood
Han said:Jag kan dyka upp och jag kan ta med mig ett kanadensiskt fantasyspel som jag behöver speltesta.
/Han som bara stannar över dagen och som åker från Norrköping om någon därifrån är intresserad av att hänga på
Genesis said:Ojdå, det här höll jag på att missa. Får väl skylla mig själv som inte bevakar evenemangsforumet. Jag kommer jättegärna och skulle inte tacka nej till en sovplats.
En drake!Cissi said:Det kommer bli födelsedagsfirande under konventet för att fira rollspel.nu 15 år!
Jag och Sia bestämde idag att det kommer bakas och ätas tärningstårtor. Designförslag mottages tacksamt.![]()
Yes!Sia said:Apropå födelsedagsfirande av WRNU känner jag jag att utöver tårtan skulle ett presentutbyte vara roligt!Vad tycker ni?
Luna Lovegood said:Tittar här på ett gäng avgångar från Göteborg och undrar vilken tid det kan vara ok att dyka upp, just för tillfället finns det resor mellan 9:45 och 21:15 så det är ganska fritt.
/Luna Lovegood