Så trevligtLu-kaazh said:varför skulle jag vilja åka med er?Vicotnik said:Lukas, det finns 1 plats kvar i bilen om du är intresserad.
...
klart jag vill ha en plats i bilen
Så trevligtLu-kaazh said:varför skulle jag vilja åka med er?Vicotnik said:Lukas, det finns 1 plats kvar i bilen om du är intresserad.
...
klart jag vill ha en plats i bilen
Klart du ska komma förbi även om det bara blir någon/några timmar.Feuflux said:Lite oklart om vi får besök den helgen, men annars ska jag säkert kunna hitta en lucka och titta förbi.
Du är ju en forumit jag inte träffat,Feuflux said:Lite oklart om vi får besök den helgen, men annars ska jag säkert kunna hitta en lucka och titta förbi.
Sia said:Uppdatering: Jag har nu smidigt tillräckligt många planer (stort tack till de forumiter som hjälper mig med detta!) för ett one-shot att spelleda på huskonventet.
Jag lovade ju förra året att jag skulle komma, så det ska jag, finns det någon luftmadrass över?Cissi said:Hej!
I slutet av januari förra året så fick jag nöjet att husa en hög trevliga forumiter hemma i huset. Det var en trevlig helg med mycket spel och trevlande och jag tänker att vi behöver göra om det!
Så,
Huskonvent hos Cissi (och Mårten) i Linköping.
Helgen den 14-16 februari.
Alla är välkomna, sovplatser finns för att hysa 3-5 personer.
Jag bor mitt i Linköping nu, 20 min promenad från resecentrum.
För adress och telefonnummer om ni är intresserade, skicka ett PM. Anmäl er så jag vet hur jag ska planera.
/Cissi
Självklart!Luna Lovegood said:Jag lovade ju förra året att jag skulle komma, så det ska jag, finns det någon luftmadrass över?Cissi said:Hej!
I slutet av januari förra året så fick jag nöjet att husa en hög trevliga forumiter hemma i huset. Det var en trevlig helg med mycket spel och trevlande och jag tänker att vi behöver göra om det!
Så,
Huskonvent hos Cissi (och Mårten) i Linköping.
Helgen den 14-16 februari.
Alla är välkomna, sovplatser finns för att hysa 3-5 personer.
Jag bor mitt i Linköping nu, 20 min promenad från resecentrum.
För adress och telefonnummer om ni är intresserade, skicka ett PM. Anmäl er så jag vet hur jag ska planera.
/Cissi
/Luna Lovegood
Absolut. Vi får väl se vad vi gör.Han said:Jag kan dyka upp och jag kan ta med mig ett kanadensiskt fantasyspel som jag behöver speltesta.
/Han som bara stannar över dagen och som åker från Norrköping om någon därifrån är intresserad av att hänga på
Du är välkommen! Sovplatserna är på upphällningen, så ta gärna med dig nått att sova på. En madrass eller liggunderlag. Golvyta har jag så det bli över.Genesis said:Ojdå, det här höll jag på att missa. Får väl skylla mig själv som inte bevakar evenemangsforumet. Jag kommer jättegärna och skulle inte tacka nej till en sovplats.
En drake!Cissi said:Det kommer bli födelsedagsfirande under konventet för att fira rollspel.nu 15 år!
Jag och Sia bestämde idag att det kommer bakas och ätas tärningstårtor. Designförslag mottages tacksamt.
Yes!Sia said:Apropå födelsedagsfirande av WRNU känner jag jag att utöver tårtan skulle ett presentutbyte vara roligt! Vad tycker ni?
Jag jobbar till kl 17 så innan dess är det ingen mening att komma. Men jag tänkte ha drop in från kl 18. Så kom då.Luna Lovegood said:Tittar här på ett gäng avgångar från Göteborg och undrar vilken tid det kan vara ok att dyka upp, just för tillfället finns det resor mellan 9:45 och 21:15 så det är ganska fritt.
/Luna Lovegood