Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Jag har inte samma nöje av rollspel.nu idag som jag brukade ha, men det tål ändå att nämnas i sammanhanget att jag har träffat några av mina närmaste vänner här, och vi umgås även långt från rollspelen. Det är en hissnande tanke att jag varit polare med Dante, Chrull, Seter, Storuggla och några till i mer än ett decennium. Vi har varit med om mycket tillsammans, både bra och anus.
En anekdot som får illustrera denna vänskap får bli när mitt ex kom hem mitt i natten efter att ha jobbat sent en vardagskväll, och när hon kommer över gården hör hon hur musiken strömmar från lägenheten där vi bodde. När resten av huvudstaden sover ser hon i fönstret att jag och Dante ensamma står och dansar i köket, med Eddie Meduza på högsta volym. På köksbordet står en trave ölburkar och en (tom) sjuttis whiskey.
Man skulle kunna tro att rollspelen var vår gemensamma nämnare, men nej - det har alltid varit spriten.
Edit: och att jag har legat med alla deras kvinnor.
En anekdot som får illustrera denna vänskap får bli när mitt ex kom hem mitt i natten efter att ha jobbat sent en vardagskväll, och när hon kommer över gården hör hon hur musiken strömmar från lägenheten där vi bodde. När resten av huvudstaden sover ser hon i fönstret att jag och Dante ensamma står och dansar i köket, med Eddie Meduza på högsta volym. På köksbordet står en trave ölburkar och en (tom) sjuttis whiskey.
Man skulle kunna tro att rollspelen var vår gemensamma nämnare, men nej - det har alltid varit spriten.
Edit: och att jag har legat med alla deras kvinnor.