1. Varför består hela arbetsmarknaden av forumsmedlemmarna?
Frågan har redan fått tillräckligt många dumma svar. Den är helt enkelt inte intressant längre.
2. Vilka skulle du anställa för de olika befattningarna och varför?
Här kommer mitt team:
Jag - Utan att vara en rackare på att skriva, eller särskilt begåvad så är jag åtminstone lite headstrong och kan på så sätt slänga mig huvudet före in i tokigheter utan risk för hjärnskakning. Övriga meriter överflödiga.
XertaiX - ocensurerad, farlig och styv i korken. Har vad det tar att vara en total tokstolle och får gärna följa med på mina konstiga resor. Han hackade Konsum!
Arvidos - en flummig kille med smak för livets vackrare sidor. Med honom vill jag sitta i en tentakelfylld och pulserande kammare och dricka gott vin i en fager sommarbris, medans en träl genomgår förgörande tortyr. Kan även fungera som en neutralisator åt XertaiX.
chrull - Blått skägg! Blått skägg! ...nej, men allvarligt, här har vi en mogen snubbe i sina bästa år! Vem skulle
inte vilja ha med honom i sin utvecklingsgrupp?
Foggmock (Dane) - En riktig charmknutte i glasögon. Han får den kvinnliga köparkretsen att böja sig som ett skört höstlöv. Dessutom brukar han ge sig an skitjobb då och då, som han i slutändan förvisso inte orkar slutföra (jag tänker Geographica Mundana, tror jag)
. Hursomhelst, PR och textifyllnad.
Ymir - För uppriktiga och chockerande texter som får din mormor att rynka på mustascherna! Det här är inte din farfars ångestförfattare!
troberg - Skitbra kille. Skitbra attityd. Skitbra problemlösningsförmåga. Verkar det som.
Nightowl - Ytterligare en mogen herre! Och rosa användarnamn har han också. I sanning.
Rising - Folk som heter Johan brukar vara överklassnobbar och onödigt cyniska mot mitt beteende
(jag brukar tycka illa om dem för att dem känner mig så väl
). Johan Rising II är inget undantag, så jag tror att han skulle kunna såga och kritisera texter alldeles utmärkt. Dessutom kan han användas till grafiskt slavgöra.
Dnalor - Jag älskar den här grabben! Han är bitsk och ärlig, aldrig särskilt politiskt korrekt och ständigt nyskapande. Han hittar på projekt med lillfingret som får Risings eviga idébajsande att verka som just det - bajsande. Jo, Dnalor är kungen, för han orkar fortsätta med sina idéer, jobba åt andra i otrolig hastighet och aldrig sakta ner (okej, iblaaaand då...). Nåja. Effektiv. Innovativ. Stake. (dessutom är han Damernas Man, hear, hear!)
Insignia - Sveriges Hilary Doda. Bokbindare. Skicklig författare och tecknare. 'nuff said.
Krille - Har erfarenheten som krävs för att tygla denna ogudaktiga grupp. Korrekturläsning. Skrift. Kunskap. Makt.
...och där orkar jag inte ta med fler. Jag vill gärna jobba med fler, men bokstäverna börjar ta slut och Charlotte ropar från nedanvåningen... det är dags för semlor... ^_^
/Mogge