Den kampanjen gav oss många, många timmars intressant och spännande spelande, och en krönika på över 100 sidor =DNu har jag inhandlat mera skräck, denna gång från herrarna Arfert och Fagert.
- Svenska kulter
- Sju porträtt av Elvira Wallin
Smutt! Jag har en kopia som ligger och väntar att hämtas upp.
Har inte hunnit sätta mig med den ännu men efter en snabb bläddring verkar den lovande.Smutt! Jag har en kopia som ligger och väntar att hämtas upp.
Är riktigt avis på Hyperborea och Palladium-boken.Inte precis idag, men jag har varit för upptagen med att göra nördböcker åt er, så jag har inte hunnit lägga upp dem förrän nu.
View attachment 11550View attachment 11551View attachment 11552
Jag ägde en hel del av dessa men sålde av dem eftersom de i praktiken var ospelbara. Men de hade onekligen en sorts coolhetsfaktor som kom från more-is-more estetiken.Palladium-boken masserar verkligen nostalginerven hårt - alla dessa Palladiumprylar som jag suktade efter i tonåren. Från sköldpaddsninjor till spioner till fantasy till superhjältar till Vietnamkriget till alla vapenböcker deluxe. Älskar’t.
Det var väl just more-is-more som väckte habegäret back in the day. Kan inte påstå att jag minns att jag lirat något annat än Revised Recon från Palladium. Men det är ju kul att de fortfarande håller på.Jag ägde en hel del av dessa men sålde av dem eftersom de i praktiken var ospelbara. Men de hade onekligen en sorts coolhetsfaktor som kom från more-is-more estetiken.