Har varit lite nyfiken på att läsa Hillfolk, så passade på att köpa en pdf från pågående Bundle of Holding kampanj.
Du slog inte till på nya tärningssetet de har? Gillar nya tärningarna än mer.View attachment 12415
Råkade visst fylls på samlingen med lite extra Kult-saker. Lämpligt med tanke på att crowdfundingen snart tar slut.
Jag köpte paketet begagnat, så atteh… Nä.Du slog inte till på nya tärningssetet de har? Gillar nya tärningarna än mer.
Najs! Hört ryktas att det kommer en bra Sprawl Goons-bundle på DrivethruRPG snart, tänkte klippa rasket då. Paul Gallaghers Augmented Reality är ju guld, så jag är nyfiken på hur S.G. ter sig!Missar kvällens spelpass pga hustru som arbetar men tröstade mig med lite lördagsgodis i form av Sprawl Goons med extra allt. Fint pris på itch.io i några timmar till. View attachment 12685
Ett litet tips: Har upptäckt att om man tjackar Sprawl Goons Carbon Edition så behöver man inte skaffa modulerna då de finns med i den boken. Ba’så’ru vet.Najs! Hört ryktas att det kommer en bra Sprawl Goons-bundle på DrivethruRPG snart, tänkte klippa rasket då. Paul Gallaghers Augmented Reality är ju guld, så jag är nyfiken på hur S.G. ter sig!
Åha, inte sett att den kommit ut? Tryck eller digitalt?