Veckans rollspelsloot!
Några World of Darkness-böcker från utlandet. Changelings starterkit var lustigt nog det dyraste av alla (med tanke på frakten var dyrare än häftet
), men det var en av få saker som jag saknade och som inte poppar upp så ofta. Samma med Dark Ages-spelledarskärmen - som jag köpte tillsammans med Hunters Hunted II i limiterad gåva. Kom över dem för under femhundralappen så väldigt nöjd med det. Geist vann jag billigt på en auktion och säljaren gav mig en preview på vad han skulle lägga ut inom kort och undrade om jag saknade något mer så då passade jag på att plocka upp Reign of the Exarch till Mage: The Awakening. Slutligen så hade jag turen att snappa åt mig Player’s guide 1st edition till Vampire: The Masquerade, även den billigt. Lustigt nog hade jag aldrig sett den tidigare, så det blev en ny bekantskap för mig.
Sedan plockade jag upp några WoD-böcker från inom de svenska gränserna. Kompletta samlingen av Vampire: Victorian Age och ett par Werewolf-böcker från
@IcarusDream också. Sedan fick roman-sektionen en stor påfyllning tack vare min vän Regina.
Utöver det plockade jag upp Kartpaket 1 till Magnamund från Åskfågeln då jag såg det i den lokala butiken Lindhska Bokhandeln - alltid roligt att kunna göra inköp där. Man ska stödja det lokala! Slutligen var det ett Traderaköp: Grymkäfts fällor. Jag hade den som ung, men måste ha sålt av den för att komplettera DoD-samlingen. Kul att ha den tillbaka - om än inte lika kul för mina spelare.
Nu har jag att göra att sortera om hyllorna igen.