Idag har jag köpt...

Idag kom mitt "Tjuvar och Lönnmördar paket"... Dock har det blivit anfallet av monstret Schenker!
Schenker har använt monsterattacken "Hydralpress" på mitt paket.
"Hydralpress: med kraft nog att knäcka inbundna böcker stamper Schenker på ditt paket. Paketet och all innehåll antar formen av en banan. Hårda föremål bryts obönhörligen itu. Efter detta applicerar Schenker ett ton packtejp för att dölja sin attack"
1742384717077.png
1742384737875.png
1742384770824.png
1742384926556.png

Tack till @Äventyr och Co som skickar nytt till mig

Det där såg våldsamt ut. Jag har annars bara bra erfarenheter av Schenker. PostNord är jag lite mer tveksam till.
Krävs nog rätt mycket kraft för att knäcka hela paketet så där----det är INTE fuktskadat, så det har helt enkelt "bara" knäckts rakt av
'

Cernunnos

Veteran
Lehto (@Äventyr ) och company måste ha högt FV i "kundservice" och dessutom slagit perfekt (drake på nyspråk) ;)
2 dagar efter att Monstret Scenker mosat min leverans, så kunde jag hämta ut en ny, hel och fin!! WOW
Härligt att du kunde hämta ut en ny och hel leverans :)

Själv blev jag glad när jag par dagar efter KS uppdateringen om att de påbörjat utskick, kunde hämta ut det lilla fina paketet. Monstret Scenker, slog dubbel demon, packet och innehåll var som det legat inlindad i silkespunnen filt.
För några sekunder blev det lite svårt att öppna och börja bläddra i böckerna. Hög nostalgikänsla svepte genom hjärtat hur böckerna var paketerade. Snabbt tog spelarglädjen över och öppnade förpackningarna :) Spelexemplehäftet är ju väldigt mysigt, en lyckad skapelse att påminna den där dagen/kvällen när en lyfte på locket till DoD och plockade upp spelexemple och läste igenom det med stor spänning och glädje.

Attachments