Nekromanti Illustrationer till FANTASY! önskemål?

Det där känns mycket bättre. Nu är det synergi i bilderna och går i samma stil. Det är ett stort plus. :gremsmile:

Wow! Jag har sagt mycket förut, men nu säger jag nog faktiskt emot det. Det blev helt klart en annan känsla på bilderna faktiskt. Riktigt grymt. Som sagt, det är inte världens bästa raster men det gör vad det ska. Häftigt, känns väldigt oldschool och träffande nu. Det var bra att du gjorde om bilder man sett förut i annan stil, för det gjorde det mycket tydligt och lätt att jämföra. Heja, Arert! :gremwink: .... Ser fram emot fler exempel och förhandstittar på illustrationer.

letade efter en "handklappssmily" men hittade ingen så det här får duga...APLÅDERAR!!!!!!! bra jobbat Arfert!

Asnajs! Det här får mig att rysa in i grottkrälsmärgen. Känns som om du hittat rätt stil nu för detta är verkligen klockrent, tycker jag.
Vad säger herrn själv?

solvebring said:
Asnajs! Det här får mig att rysa in i grottkrälsmärgen. Känns som om du hittat rätt stil nu för detta är verkligen klockrent, tycker jag.
Vad säger herrn själv?

Jag känner mig rätt nöjd just nu!

:gremsmile: Fan vad grym! Den är verkligen skön den här. Den är lite "comic book" också vilket speciellt de amerikanska rollspelsillustrationerna ju ofta tenderade att vara på tiden det begav sig.

Ska du leka med svärta någon gång och använda inverterade halvtoner, svart med vita prickar då?

Det tycker jag är kul.

Eller leka med halvtoner i annan form än prickar är också kul att se.

Tja, tycker att den är stenhård! :gremwink:
... Ser ju riktigt rockig ut... :gremwink:

Nåväl, tycker den är bra, men ja, den är lite comic. Dock tycker jag att det hänger på ansiktet. Gör man den lite mer stenig i ansiktet istället för kalaspuffsmonster så är det nog uberkalas sen. Förövrigt känns det ju väldigt stentrollig tycker jag.

Back