Nekromanti Illustrationer till FANTASY! önskemål?

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,361
Location
Örebro
Det där känns mycket bättre. Nu är det synergi i bilderna och går i samma stil. Det är ett stort plus. :gremsmile:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Wow! Jag har sagt mycket förut, men nu säger jag nog faktiskt emot det. Det blev helt klart en annan känsla på bilderna faktiskt. Riktigt grymt. Som sagt, det är inte världens bästa raster men det gör vad det ska. Häftigt, känns väldigt oldschool och träffande nu. Det var bra att du gjorde om bilder man sett förut i annan stil, för det gjorde det mycket tydligt och lätt att jämföra. Heja, Arert! :gremwink: .... Ser fram emot fler exempel och förhandstittar på illustrationer.
 

Jedvard

Veteran
Joined
11 Jun 2010
Messages
103
Location
Falun
letade efter en "handklappssmily" men hittade ingen så det här får duga...APLÅDERAR!!!!!!! bra jobbat Arfert!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Asnajs! Det här får mig att rysa in i grottkrälsmärgen. Känns som om du hittat rätt stil nu för detta är verkligen klockrent, tycker jag.
Vad säger herrn själv?
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
solvebring said:
Asnajs! Det här får mig att rysa in i grottkrälsmärgen. Känns som om du hittat rätt stil nu för detta är verkligen klockrent, tycker jag.
Vad säger herrn själv?
Jag känner mig rätt nöjd just nu!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
:gremsmile: Fan vad grym! Den är verkligen skön den här. Den är lite "comic book" också vilket speciellt de amerikanska rollspelsillustrationerna ju ofta tenderade att vara på tiden det begav sig.
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,684
Location
Umeå, Västerbotten
Ska du leka med svärta någon gång och använda inverterade halvtoner, svart med vita prickar då?

Det tycker jag är kul.

Eller leka med halvtoner i annan form än prickar är också kul att se.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Tja, tycker att den är stenhård! :gremwink:
... Ser ju riktigt rockig ut... :gremwink:

Nåväl, tycker den är bra, men ja, den är lite comic. Dock tycker jag att det hänger på ansiktet. Gör man den lite mer stenig i ansiktet istället för kalaspuffsmonster så är det nog uberkalas sen. Förövrigt känns det ju väldigt stentrollig tycker jag.
 
Top