Nekromanti Inbjudan till nytt parti Civilization

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Luna Lovegood said:
spelas det fortfarande?
Efter att jag, Recca och Fuskerikus lyckades spela igenom ett helt parti så startades det ett nytt parti med en hel drös med folk här från forumet, som jag tyvärr inte kunde joina. Jag har därför ingen koll ifall det fortfarande är igång eller har lagts på is.

Jag börjar också själv bli starkt sugen på att kicka igång ett spel igen. Ordnar en ny tråd om det, eftersom den här börjar bli ganska lång.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Marsa said:
Lite random, men jag försöker köra med en polare via steam, men vi kan aldrig ladda våra mp spel, tänkte bara kolla om det fanns någon vis här på forumet som råkat ut för samma sak.
Är det så att en av er har mac och den andra har pc? Det händer ibland att de olika versionerna av Civ patchas olika snabbt och inte kan spela mot varandra.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Vi har inget lir igång just nu. Ibland händer det att jag frågar om nån vill spela när jag har tråkigt och ibland är det då nån som vill det, men inget särskilt organiserat, och sällan spelar vi klart ett helt spel.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Luna Lovegood said:
Har nyligen skaffat mig Civ5 med första expansionen och en hög med dlcer, jag är fortfarande en nubb på spelet, men jag gillar att lära mig strategispel med folk, spelas det fortfarande?

/Luna Lovegood
Föreslår att du skaffar senaste expansionen eftersom den gör väldigt mycket för spelet. Personligen vägrar jag spela utan den, om det ens går. :gremsmile:
 
Top