Nekromanti Indielir i Örebro

solvebring

Superhero
Genesis said:
Svumpyn said:
jag kan nog dyka upp imorgon om det fortfarande finns plats kvar vill säga.
Klart det finns! Alla WRNU:are är välkomna. Då är vi fem igen! Om inte Solve kommer; i så fall vi blir sex (håller tummarna). Sex pers vore ju helt kanon; jag har inte spelat med en så stor grupp utanför konvent på flera år!
Om jag, kanske, skulle kunna komma känner jag ju faktiskt en irl då. :gremwink:

Genesis

Ni dés ni maître
För alla som kommer/vill komma/planerar att dyka upp i framtiden/vill skicka mig sexiga MMS, här är mitt telenummer ifall att vi skulle missa varandra: nollsjutre:667thirty-seven och på slutet 15. Ja, jag har spambot-fobi. Skicka gärna ett SMS och skriv vem det är så kan jag lägga till er i telefonboken och terrorisera er om framtida speltillfällen!

solvebring

Superhero
Genesis said:
För alla som kommer/vill komma/planerar att dyka upp i framtiden/vill skicka mig sexiga MMS, här är mitt telenummer ifall att vi skulle missa varandra: nollsjutre:667thirty-seven och på slutet 15. Ja, jag har spambot-fobi. Skicka gärna ett SMS och skriv vem det är så kan jag lägga till er i telefonboken och terrorisera er om framtida speltillfällen!
Du kan få mitt nummer, bara du lovar att hellre Sms:a än ringa. Jag avskyr telefonsamtal (om jag ska vara ärlig). :gremtongue:

Nåväl, tack för numret. ... solvebring letar upp sin stenålders-telefon för att lägga in numret. Den är borta i vanlig ordning.

P. S. Coolt... Du bor i Karlskoga fortfarande (och Örebro?!) :gremwink:. Kontrollerade numret på Hitta.se. D. S.

Genesis

Ni dés ni maître
solvebring said:
Du kan få mitt nummer, bara du lovar att hellre Sms:a än ringa. Jag avskyr telefonsamtal (om jag ska vara ärlig). :gremtongue:
Jag lovar dyrt och heligt.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag insåg just att resecentrum är en stor plats. Vi samlas utanför väntsalen, dörren ut mot spåren. Okej? 17:30.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Menar du då väntsalen för tågresenärer eller väntsalen för bussresenärer? Förvisso ligger de ganska nära varandra så man lär väl se en mindre folkgrupp om man står vid någon av ingångarna. 17:30 blir bra för mig i vilket fall, möjligen att jag blir någon minut försenad bara (dvs 2-3 minuter).

solvebring

Superhero
Svumpyn said:
Menar du då väntsalen för tågresenärer eller väntsalen för bussresenärer? Förvisso ligger de ganska nära varandra så man lär väl se en mindre folkgrupp om man står vid någon av ingångarna. 17:30 blir bra för mig i vilket fall, möjligen att jag blir någon minut försenad bara (dvs 2-3 minuter).
Tja, vi hittar nog varandra. Man kan ju gå ut kanske och ställa sig utanför... Vid spåren någonstans. :gremtongue:
Jag hittar iof inte alls på det där stället... Men det rodnar sig nog.

Jag beräknas vara inne vid 17:10. Jag är nu till 90% säker att jag kommer. Messar dig, Genesis, när jag sitter på bussen.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Okej, men då lär jag se dig i vilket fall och hoppas du dyker upp. En person jag känner igen och kan använda som vägledning på centralen =). Min fyr på resecentrum.

solvebring

Superhero
Svumpyn said:
Okej, men då lär jag se dig i vilket fall och hoppas du dyker upp. En person jag känner igen och kan använda som vägledning på centralen =). Min fyr på resecentrum.
Hahaha! Ja, det blir nog fint.

Vet förövrigt inte om jag har rätt nummer till dig, ifall.
PM:a gärna ditt aktuella nummer - så kan jag ta bort de gamla om inte annat.

Genesis

Ni dés ni maître
Svumpyn said:
Menar du då väntsalen för tågresenärer eller väntsalen för bussresenärer?
Tågresenärer. För att minska risken för förvirring kommer jag även att ha en halsduk punt pannan. Så då vet ni att det är jag.

solvebring

Superhero
Genesis said:
Svumpyn said:
Menar du då väntsalen för tågresenärer eller väntsalen för bussresenärer?
Tågresenärer. För att minska risken för förvirring kommer jag även att ha en halsduk punt pannan. Så då vet ni att det är jag.
Hahaha! Vilket färg? :gremwink:

Tja, och en skäggig tölp med gubbkeps är också lätt att känna igen. Jag kommer ha en gråröd axelväska med svart rem också.
... Och beroende på värdet kanske jag har en sjal kring halsen.

... Och så ett nyslipat claymore i vänster hand, och en Fågel Fenix på högra axeln.

Übereil

Swashbuckler
Jag kommer ha kläder på mig. Det blir så kallt annars.

Übereil, som bestämt tror att kläderna kommer se ut på något sätt

Genesis

Ni dés ni maître
solvebring said:
Jag beräknas vara inne vid 17:10. Jag är nu till 90% säker att jag kommer. Messar dig, Genesis, när jag sitter på bussen.
Jag tror inte att jag kan möta upp dig redan 17:10, så du kan behöva vänta en stund. Skall försöka att vara där några minuter tidigt, i alla fall.

solvebring

Superhero
Genesis said:
solvebring said:
Jag tror inte att jag kan möta upp dig redan 17:10, så du kan behöva vänta en stund. Skall försöka att vara där några minuter tidigt, i alla fall.
Nej, det hade jag räknat med - att få vänta alltså. Folk ska väl sluta jobb och plugga, äta osv.

Men jag tänkte bara så folk vet, ifall någon, som i ditt fall, kan komma lite tidigare. =)

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Nej, det hade jag räknat med - att få vänta alltså. Folk ska väl sluta jobb och plugga, äta osv.

Men jag tänkte bara så folk vet, ifall någon, som i ditt fall, kan komma lite tidigare. =)
Känner du att du blir ensamt att vänta så kan jag nog mycket väl ta ett tidigare tåg och möta upp dig på stationen så att du slipper stå själv.

solvebring

Superhero
Svumpyn said:

Känner du att du blir ensamt att vänta så kan jag nog mycket väl ta ett tidigare tåg och möta upp dig på stationen så att du slipper stå själv.
Det gör du precis som du vill och kan. Jag menar, jag är ju där runt 17:10 - så kommer du fram långt före det blir det ju du som får vänta istället.
Vilka busstider har du däromkring?

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Jag kommer fram precis kl 17:00 då så jag tror jag tar det tåget. Ganska skönt att sitta och vänta en stund samtidigt som jag hellre är ute i god tid en försen. Och att vänta de där minuterna är inget problem för mig, tar med lite texter om demokrati och pluggar medan jag väntar.

solvebring

Superhero
Svumpyn said:
Jag kommer fram precis kl 17:00 då så jag tror jag tar det tåget. Ganska skönt att sitta och vänta en stund samtidigt som jag hellre är ute i god tid en försen. Och att vänta de där minuterna är inget problem för mig, tar med lite texter om demokrati och pluggar medan jag väntar.
Urnajs!
Då ses vi snart. Jag far vid 16:30 och anländer som sagt tio min efter 17. =)

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Hoppas ni hade det grymt roligt - och att solvebring inte kände att det var så hemskt! :gremsmile: