Hattifnatten
Warrior
om det finns intresse så kommer jag att ha med mig mitt hemmabyggda detektivspel, baserat i Lovecrafts anda, med Elder Sign tärningar som huvud motor.
Absolut, cool.Han said:Jag kommer inte på konventet men jag hänger gärna med på en kväll med vattenpipa, vin och spel. Recca bor klart närmast konvetet av forumiterna, vad jag vet, så gärna där. Kanske även sitta på bakgården hos henne?Elmrig said:Jag kommer med alla spelen, ska kolla kring sovplats hur det ser ut, i så fall i Ryd. Vattenpipa+vindrickande utlovas efter avslutade spelkvällar.
[edit] Det här inlägget är rätt off topic så det kan brytas ut. Jag har för övrigt kvar sprit från nyår som är Reccas.
/Han som också gärna sover över hos någon
9-12 maj.BMOC said:När är det nu då?
Jag är intresserad nämligen.
Du har bara en farfar, det kommer fler LinCon.Max said:åh, lyx att ni alla ska åka till lincon jag blir fast hemma då min farfar fyller 80 den helgen D:
Agreed!Zimith said:Jag vill instämma i tackeriet och tacka alla spelledare (ovan nämnda + Vicotnik, tror jag). Tur att ni finns, så slackers som jag bara kan valsa in och ha skoj! Kul att träffa några nya forumiter också
Vafan, du kunde la säga hej!Eksem said:men i år befann jag mig faktiskt i rummet hela tre gånger