Tankvärt, minst sagt, och det gör inte något att du har alvfolk i rymden, bara jag slipper se dem.
Allvarligt talat var det bra idéer, speciellt det där med en person. Man skulle kunna tänka sig att man gör det ingefär så man gör rollpersoner annars, fast man aldrig tänker spela med den (kan man ju iofs göra, men det var inte poängen). Det var en mycket bra idé till och med...
Det gäller inte övriga mitt liv av någon anledning. Jag tränar Tai Chi varje dag och har gjort det i flera år och har varit tillsammans med flickan min i tre år, så det gäller bara på det här området vad jag vet.
Problemet är ju inte heller att jag inte har inspiration, utan snarare att jag har för mycket inspiration på för många olika områden. Sedan pratar jag inte om regler här, för det är ett projekt som ligger mycket långt in i framtiden och inte spelar mig någon större roll just nu, det är helt enkelt inte viktigt. Den dagen då det (kanske) behövs, kommer jag att sätta ihop ett mycket enkelt system på max ett par sidor som ska fungera som riktlinjer.
Det är väldigt snällt att ni kommer med förslag, det hjälper verkligen till att tänka igenom saker och ting, även om det kanske inte finns någon enkel lösning som jag sade i början. Tack!