Nekromanti Japanska skräckfilmer

Insignia

Swashbuckler
Re: Kinesiska skräckfilmer [OT]

Hang on, du länkar till inlägget om Dark Waters originaltitel som exempel på hur jag "slänger bort min tid"? Eftersom Adus talade om originaltitlar så fick jag uppfattningen att han var *intresserad* av densamma. Jag upplyste honom. Om han tog detta som ett påhopp av något slag så är det hemskt synd, men jag kan verkligen inte se på vilket sätt inlägget var onödigt, opassande eller mindre vettigt än något annat jag kunde ha skrivit.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Slut på deltråden

Jag vill minnas att ni blev uppmanade att upphöra med den här deltråden. Om ni finner inlägg upprörande, kränkande eller otrevliga så ska ni meddela moderator och inget annat. Det borde ni båda veta vid det här laget.

Balderk

Swashbuckler
Jag diggar Suicide Club något enormt och har sett den tre gånger åtmninstone. Älskar öppningsscenen. Men den är rätt skum på sina ställen och allt kanske inte faller på plats direkt. Du borde åtminstone ge den en chans.

Balderk

Swashbuckler
Mer påkostade än västvärldens gamla fantomentidningar med medföljande affish på sidan 16.
Ja, för det är ju bara den typen av serier som har producerats i väst. Alrdig någonting kvalitativt. Eller?

/Jonas

Sanjuro

Warrior
Ingen som tänker självständigt har någon anledning att göra det.
Rising! Hur stor det av mänskligheten tänker egentligen självständigt? Jag skulle våga mig på att säga att det inte är så helvetes många när man väl börjar bena i frågan. Och då menar jag inte ur en filosofisk synvinkel, jag menar ur en helt normal jävla fly förbannad risingsk synvinkel.