Jag tycker inte det skulle va lika roligt. Jag gillar underfundigheterna och den raljanta lite dräpande argumentationen. Så länge den håller sig inom vissa gränser så tycker jag att man inte påverkas negativt av den eftersom man intar olika roller inom ramen av vad spelet är. Jag spelar ju inte spelet som Recca, utan antingen som bybo-recca eller ulv-recca och nu senast som förrädar-recca. Det är ju en roll jag tar på mig inom mediet och de jag argumenterar mot och med är bybor eller ulvar.Elmrig said:Skulle det fungera att lägga sig på samma nivå som resten av forumet?
Så jag tycker att det ska vara lite lösare reglemente än övriga forumet just eftersom allting filtreras en extra gång genom "Varför sa hen så där? Vad var hens syfte med att säga så?" Det blir som en dyna som saker och ting först dunsar in i, en krockkudde. Eftersom man föreställer sig att folk inom spelet är ulv/bybo. Inte känslo-individ i första hand.
Men så klart ska det finnas gränser. Påhopp som när jag kallar Tjavva trög, var fan inte okay. Sen så förstod jag aldrig att hon tog så illa upp förrän på slutet. Innan dess uppfattade jag det som att hon spelar martyrkortet för att få mig att se dålig ut. Och det ÄR ju de facto en taktik, precis som det ibland är en taktik att vara dryg.